• Kom net bij de dokter weg, ik zal even opsommen wat er allemaal aan de hand is met mij;
    Insomnia
    Stress
    Hyperventilatie
    Paniek aanvallen
    Ziekte van lyme (heb ik al een aantal jaren)
    Depressie (waar ik net van af was)
    Gebrek aan vitamine B12
    Een burn out
    ARMS (at risk of mental stage)
    Misschien ook bloedarmoede (heb ik al eens eerder gehad)
    En zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Zit ik dan, zwaar te ademen, te veel nadenken en bang. Mijn vriend is er ook niet, ben alleen dus dan word het nog erger. Ik wil niet zeiken ofzo, maar ik moet het even kwijt.
    Thanks for listening <3

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 17:11 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    aach lieverd toch...

    Heel veel beterschap en sterkte.. (flower) Kan je je vriend niet bellen??

    xx


    What is youre favo scary movie?

    Aww, dat klinkt stom. D: Weet de dokter niet wat je er aan moet doen? Sterkte! <3


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ai.. pijnlijk, hopelijk kunnen ze er allemaal iets aan doen.. Beterschap!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Aah dat is klote D:, maar misschien heeft de docter het mis, je weet zelf het beste hoe het met je gaat. & laat je niet gekmaken
    <3

    Dat is een hoop...


    Some angels have no wings.

    sterke!!!(A)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Dominance schreef:
    Aah dat is klote D:, maar misschien heeft de docter het mis, je weet zelf het beste hoe het met je gaat. & laat je niet gekmaken
    <3

    Dominance schreef:
    Aah dat is klote D:, maar misschien heeft de docter het mis, je weet zelf het beste hoe het met je gaat. & laat je niet gekmaken
    <3

    Ik heb alle onderzoeken gehad, bloed onderzoeken, ik ging erheen omdat ik die klachten al had en nou ja..dus geweldig. Was wel te verwachten, het gaat gewoon niet goed, al een tijdje niet. (flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    touch schreef:
    aach lieverd toch...

    Heel veel beterschap en sterkte.. (flower) Kan je je vriend niet bellen??

    xx

    Dat kan wel maar ik moet iemand bij me hebben, gewoon in the flesh zeg maar dat maakt al een hoop goed.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Ik heb alle onderzoeken gehad, bloed onderzoeken, ik ging erheen omdat ik die klachten al had en nou ja..dus geweldig. Was wel te verwachten, het gaat gewoon niet goed, al een tijdje niet. (flower)


    Sucks D:
    Nouja, ook al is het veel, je weet in elk geval wàt er allemaal is.
    Probeer iets leuks te doen & niet teveel nadenken (:
    Verder heb ik geen tips, dus sterkte. <3

    Dominance schreef:
    (...)

    Sucks D:
    Nouja, ook al is het veel, je weet in elk geval wàt er allemaal is.
    Probeer iets leuks te doen & niet teveel nadenken (:
    Verder heb ik geen tips, dus sterkte. <3

    Thanks (heart2)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Holy Shit.. Dat is zeker niet niks. Heel veel sterkte in ieder geval, het komt vast wel goed..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kunnen we je ergens mee opvrolijken?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    Kunnen we je ergens mee opvrolijken?

    Ehm..Als je het zou kunnen weghalen? Haha, nee ik moet gewoon even wat afleiding hebben ofzo..idk..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ahw wat rot voor je D:
    Kan je er niets tegen doen? Er moet toch wel iets verholpen kunnen worden?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42