• Of gekneusd, het doet in ieder geval veel pijn! :')
    Vrijdag had ik een nogal ruwe training en was ik waarschijnlijk gewoon fout gevallen ofzo, vandaar dat mijn rib daar slachtoffer van werd. Mijn buik ziet half blauw daar, haha, en ik ervaar pijn elke keer dat ik draai (en ik kan niet stilzitten, dus doet het de hele tijd pijn. (N)
    En ik vind het eigenlijk echt wel grappig, maar ik wilde liever een blauw oog. (cat)
    Just kiddin', hoe was jullie week? ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Auw, lijkt me pijnlijk. ;o Mijn week was niet veel bijzonders.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Poor you. :p
    Mijn week was ... gewoontjes. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn papa heeft ook eens een rib gebroke en ook gebarsten en dat deed toch wel pijn bij hem hoor :p


    Stop wishing, Start doing..

    Auw, beterschap!
    Mijn week was saai haha. Eén dag naar school geweest en verder ziek thuis gezeten. Ik heb een heleboel films gekeken (Dear John, Letters to Juliet, A walk to remember) en series (Teen moms 2, NCIS, House, Southpark, Bones, Castle).
    Verder nog een beetje proberen te schrijven en dat was het wel zo'n beetje (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Auw, beterschap!
    Mijn week was saai haha. Eén dag naar school geweest en verder ziek thuis gezeten. Ik heb een heleboel films gekeken (Dear John, Letters to Juliet, A walk to remember) en series (Teen moms 2, NCIS, House, Southpark, Bones, Castle).
    Verder nog een beetje proberen te schrijven en dat was het wel zo'n beetje (:

    Letters to Juliet is zo'n mooie film!
    En Bones, Castle en House zijn mijn lievelingsseries. :9~
    Veel beterschap ook!


    Where there is a sea there are pirates...

    auwtsch pijnlijk. mijn week kon beter :P ik heb nu weer last van verkrampte spieren dus ik heb pijn met lopenxD


    Save a broom, ride a Slytherin.

    Ik denk dat hij gekneusd is, heb ik zelf ook al eens gehad en dat deed echt ontzettend veel pijn, ook omdat ik het voelde als ik adem haalde. Maar bij mij kwam het omdat ik te hard gehoest had, toen ik verkouden was.


    Beterschap!(flower)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 20:57 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn kaak'sbeen zit ook weer vast dus geen goede week, hij doet al heel de week facking pijn, gelukkig ga ik woensdag naar het ziekehuis voor onder de scanner, om tekijken of ik al schaden heb op gelopen, en moet dan geopereerd worden dus..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Beterschap! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Calm schreef:
    Mijn kaak'sbeen zit ook weer vast dus geen goede week, hij doet al heel de week facking pijn, gelukkig ga ik woensdag naar het ziekehuis voor onder de scanner, om tekijken of ik al schaden heb op gelopen, en moet dan geopereerd worden dus..

    Wow, da's heftig.
    Veel sterkte. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Tragically schreef:
    Ik denk dat hij gekneusd heb, heb ik zelf ook al eens gehad en dat deed echt ontzettend veel pijn, ook omdat ik het voelde als ik adem haalde. Maar bij mij kwam het omdat ik te hard gehoest had, toen ik verkouden was.


    Beterschap!(flower)

    Ik viel heel hard op mijn longen, ik voelde al de lucht weggaan zelfs! Begon ik te hoesten en toen wist ik dat mijn rib gekwetst was. x)


    Where there is a sea there are pirates...

    Pijnlijk, Ik heb m'n duim gekneusd


    Firm believer of all that is magic

    Pijnlijk, ik heb een pseudokroep gehad:S


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    LovelyDream schreef:
    Pijnlijk, ik heb een pseudokroep gehad:S

    Wat is dat? :o


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Wow, da's heftig.
    Veel sterkte. (flower)

    Hhaha is het ook, als ik mijn mond gewoon open doe kraken mijn kaken, en dan komen mijn kaak'sbenen uit de kom.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse