• Ik heb dit verhaal al eens eerder geschreven, maar helaas is het destijds volledig verloren gegaan. Omdat het een van mijn persoonlijke favorieten is die heel dicht bij mijn hart ligt, ga ik hem nu opnieuw schrijven en in een nieuw, ander jasje steken. Ik hoop dat jullie er (weer) net zo van zullen gaan houden als ik doe. <3
    Hij veranderd dit keer wel wat en wordt wat harder/meer volwassen dan voorheen. (:


    Diep Geheim


    It isn't possible
    To never tell the truth
    But the reality is
    I'm getting away with murder


    Deel 1

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 12:46 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I'm so fucking bored, I'm gonna read it. I'll know for sure it's awesome.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yes, read it! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Papa Roach! oke, ik lees 'm.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind dat een vies plaatje. Straks kan ik niet slapen door jou straks(kitty)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    HUG schreef:
    Ik vind dat een vies plaatje. Straks kan ik niet slapen door jou straks(kitty)


    Maar het verhaal ga jij wel leuk vinden. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Omg, je schrijft hem weer! :D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Insomniac schreef:
    (...)

    Maar het verhaal ga jij wel leuk vinden. (bloos)

    gelukkig slaap ik bijjou vannacht -kliktop link-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IK GA GILLEN!!!!!!!!!!

    eindelijk!!!!!!!!!!!

    Nancyyyyyyy?
    ik heb m toen echt twee dagen voor de crash helemaal gelezen xD maar vond het jammer dat ie was afgelopen, blijft ie in grote lijnen hetzelfde of wordt t totaal anders?

    C17 schreef:
    Nancyyyyyyy?
    ik heb m toen echt twee dagen voor de crash helemaal gelezen xD maar vond het jammer dat ie was afgelopen, blijft ie in grote lijnen hetzelfde of wordt t totaal anders?


    In grote lijnen het gewoon hetzelfde. Zo ben ik er van gaan houden en zo zal ik dat blijven doen ook.(bloos)
    Misschien komen er wel wat extra's, maar dat weet ik nu allemaal nog niet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    In grote lijnen het gewoon hetzelfde. Zo ben ik er van gaan houden en zo zal ik dat blijven doen ook.(bloos)
    Misschien komen er wel wat extra's, maar dat weet ik nu allemaal nog niet.


    I want the extras.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Insomniac schreef:
    (...)

    In grote lijnen het gewoon hetzelfde. Zo ben ik er van gaan houden en zo zal ik dat blijven doen ook.(bloos)
    Misschien komen er wel wat extra's, maar dat weet ik nu allemaal nog niet.


    dan is t goed*O*(wbw)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    I want the extras.


    Fair trade, I'll write for that. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    C17 schreef:
    (...)

    dan is t goed*O*(wbw)


    Ik wist helemaal niet dat jij hem ook gelezen had, joh. Sommige van jullie kunnen echt heel sneaky lezen. (bat)
    Maar ik heb er echt zin in! Ik hou zoveel van dit verhaal! <3*O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Fair trade, I'll write for that. :9~


    Wat.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)