• Ik heb dit verhaal al eens eerder geschreven, maar helaas is het destijds volledig verloren gegaan. Omdat het een van mijn persoonlijke favorieten is die heel dicht bij mijn hart ligt, ga ik hem nu opnieuw schrijven en in een nieuw, ander jasje steken. Ik hoop dat jullie er (weer) net zo van zullen gaan houden als ik doe. <3
    Hij veranderd dit keer wel wat en wordt wat harder/meer volwassen dan voorheen. (:


    Diep Geheim


    It isn't possible
    To never tell the truth
    But the reality is
    I'm getting away with murder


    Deel 1

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 12:46 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Ik wist helemaal niet dat jij hem ook gelezen had, joh. Sommige van jullie kunnen echt heel sneaky lezen. (bat)
    Maar ik heb er echt zin in! Ik hou zoveel van dit verhaal! <3*O*


    ik val ook niet op, ben net spiderman (bat)
    en t was twee dagen voor de crash, aan een toer door gelezen, zelfs op werk tussen het taarten bakken door xD dus t was ook niet echt meer te zien...

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Wat.


    Spoil me, I deserve more Matt today. -a-(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    C17 schreef:
    (...)

    ik val ook niet op, ben net spiderman (bat)
    en t was twee dagen voor de crash, aan een toer door gelezen, zelfs op werk tussen het taarten bakken door xD dus t was ook niet echt meer te zien...


    Haha, wauw. I wish I knew that. :'D
    Wel fucking vet! Hoop dat je hem weer tof zult vinden dan!*O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Haha, wauw. I wish I knew that. :'D
    Wel fucking vet! Hoop dat je hem weer tof zult vinden dan!*O*


    komt wel goed, misschien wacht ik wel weer tot ie al afgelopen is voor ik ga lezen(wbw) (zou wel erg gemeen zijn, niet?)

    C17 schreef:
    (...)

    komt wel goed, misschien wacht ik wel weer tot ie al afgelopen is voor ik ga lezen(wbw) (zou wel erg gemeen zijn, niet?)


    Wedden dat er dan weer een crash komt? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Wedden dat er dan weer een crash komt? :'D


    Als dat gebeurd blaas ik mn laptop op (no_chears)
    En dan ga ik jou bezoeken en op de bank liggen, mag je m me zo vertellen:Y)

    C17 schreef:
    (...)

    Als dat gebeurd blaas ik mn laptop op (no_chears)
    En dan ga ik jou bezoeken en op de bank liggen, mag je m me zo vertellen:Y)


    Haha, oke oke. Of ik schuif je achter mijn pc, krijg je een inkijk in het paradijs van mijn verhalen. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 2


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Haha, oke oke. Of ik schuif je achter mijn pc, krijg je een inkijk in het paradijs van mijn verhalen. :Y)


    nog beter :Y)

    Deel 3(bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 4


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mwhiiiiiiiiiiii ik zweer het je, ik ben je grootste fan van dit verhaal *O*


    -

    JackyDaniels schreef:
    Mwhiiiiiiiiiiii ik zweer het je, ik ben je grootste fan van dit verhaal *O*


    Hihi. Ik ben jouw grootste fan. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 5


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 6
    Deel 7


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.