• Ja ik ging dus, zoals vaak, naar een hardcore feest met koninginnennacht. Het begon super leuk. Gewoon naar mn zin etc etc. Toen kwam ik daar een vriendin van me tegen, nog leuker natuurlijk. Ik kreeg een glas water van haar, niet wetend dat dat weer van een gozer kwam. (wist zij ook niet) Nja rond 5 uur gingen we weg want de gene die moest rijden moest om 7 uur weer op zn werk zijn. En vanaf dat moment weet ik niets meer. Alleen dat ik me opweg naar de auto ineens niet goed voelde en ineens weg was. Vanaf toen tot ong. 8/9 uur 's ochtends ben ik dus gewoon helemaal weggeweest. Toen ik "wakker" werd dacht ik dat ik blind was want ik zag helemaal niks. Ik kon niet denken, praten, bewegen niks. Ik hoorde alleen stemmen en voelde handen op me armen. Hele tijd zo gelegen.. Tijdje later werd ik iets helderder en kon ik weer reageren op mensen. Een vriend van me die naast me in de auto zat zei tegen mij dat ik bijna geen hartslag meer had, en helemaal als een lappen pop in de auto zat en nergens meer op reageerde. Toen ik dus "wakker" begon te worden zei een vriendin van me dat me hartslag als een terrorbeat ging. Ze wilde me bijna naar t ziekenhuis brengen omdat ik dus gewoon fucking bijna dood was. Daarna ging die hartslag weg.. toen kwam het volgende. Oververhitting. Ik had het me toch een partij koud niet normaal. Als ik me hand tegen me wang deed voelde dat voor mij serieus niet overdreven alsof ik t tegen een koelkast wand hield. Maar volgens hun was ik hartstikke warm (kut drugs..) dus hun ijs op me gezicht en me polsen leggen.. geen pretje.
    Toen viel ik weer weg en hebben ze me godzijdank laten liggen. Een vriendin van me bleef wel de hele tijd naast me zitten en op me letten.
    En toen was t ongeveer 12 uur en kon ik weer rechtop zitten. Alles ging nog als een waas langs me heen en ik begon allemaal dingen te zien. Mickey mousse op t plafond, een konijn tussen t gordijn.. Maar ja dat was normaal zeiden ze.
    En later kon ik weer staan en een beetje normale zinnen uitkramen.

    Zo, even voor de duidelijkheid; neem NOOIT drinken van iemand aan, ook niet van je vriendin dus. Want dit wil je niet mee maken :l
    Dankje voor het lezen van dit kut verhaal ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kuyt schreef:
    Wow, meid toch! Wat freaking eng zeg..! O_O


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    RxSergioJan schreef:
    Wow, das echt freaky ;O..
    Gaat het nu wel weer helemaal goed dan?


    Kill them with kindness.