• Hallo! - Wat warm is het hè?

    Het is echt snikheet, niet te doen gewoon. D: Gelukkig wordt het tijdstip steeds later en is het 's avonds naar mijn idee nog wel te doen. Maar poeh, ik had het vandaag toch wel even zwaar wat betreft de hitte.

    Daarom heb ik ook niet heel veel uitgevoerd vandaag. Lekker met de honden gespeeld binnen (buiten is het gewoon te heet en met dit weer is het niet goed voor honden om met hun pootjes op de tegels of asfalt te komen) en wat gebakken en verder een beetje achter de laptop gezeten en zometeen de boodschapjes doen.

    Wat doen jullie zoal met dit warme weer? Nog Tips&Trucs om deze hitte door te komen? ^^

    Liefs!


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik eet ijsklontjes alsof het snoep is. Best lekker eigenlijk. :W


    everything, in time

    Hitte en zon? Ik wil best wat van je lenen haha. Hier regende en onweerde het de hele middag. D:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Het regent en onweert hier gelukkig al een tijd, heerlijk. :Y)


    Caution first, always.

    Het heeft hier net eventjes geregend. Wat een opluchting. Ondertussen is het even weggetrokken.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb de hele dag in de airco van school gezeten.
    Voordeel: hele dag airco
    Nadeel: hele dag school
    Wel makkelijk om de warme dag door te komen.


    Shoganai i ne~

    Ik moet studeren (cat)
    Maar ik kan eigenlijk redelijk goed tegen de warmte dus ik studeer gewoon buiten en zorg er voor dat ik voldoende drink.


    The soul needs autumn.

    Ik had vandaag examen in een lokaal dat echt extreem warm was. Helemaal bovenaan in een gebouw en er zijn gewoon geen ramen. Positief punt: het was wel het laatste. :Y)
    Dus vanaf morgen ga ik bruinen ofzo. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is nu aan het onweren hier dus wel lekker aan het afkoelen. Verder zo weinig mogelijk gedaan. c:


    The truth is out there.

    Huilend de dag doorkomen in een praktijk zonder airco :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik geniet van dit weer. :Y) Dus ik doe eigenlijk hetzelfde als normaal, haha.


    Ik lag in het zwembad :D.
    Factor 50 heeft me zelfs met 33 graden vandaag niet geholpen; ik ben toch bruiner geworden.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2017 - 18:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Leren voor godsdienst en aardrijkskunde (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik had de hele dag stage in een klooster zonder airco, helaas. Nu gewoon netflixen voor de ventilator in een snikhete kamer.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zit in examenlokalen en kamers geschiedenis en biologie te blokken. Joepie. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Verstikken en zweten. Haha, nee. Buiten dat gewoon zoveel mogelijk voor of naast de ventilator zitten, mijn voeten in koud water zetten, veel drinken, wat gamen en proberen schrijven. Ik ben zo blij dat het wat aan het afkoelen is, want pfoe, die warmte is niet meer normaal.


    16 - 09 - '17