• Post hier je HP Crush(es), en laat iedereen weten wie je leuk vindt (en waarom!)

    Bijv. Ik heb een crush op Ron Weasley (is niet zo) omdat hij zo schattig is.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Fred, Draco & Sirius x)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb trouwens ook een crush op Oliver Wood, man die jongen is gewoon hot:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Op Carlo! :9~


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Fred & George :'D
    De geniaaliteit doet het em ='D
    Draco Malfoy en Oliver Wood zijn ook niet verkeerd (flower)
    En Dean Thomas. :'D

    Gewoon heel veel :'3


    =

    Professor schreef:
    Ik heb een crush op Tom Riddle als hij 16 is, omdat hij super aantrekkelijk is.


    Bijna vergeten :9~


    =

    plank;)


    Expect the unexpected

    RON WEMEL.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb een crush op Draco Malfoy, omdat hij zo gemeen is en er goed uitziet (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik heb een mega grote crush op Draco Malfoy omdat hij een sexy beest is en stiekem gewoon mega goed is vanbinnen. <'3

    Ik heb een crush op Luna Lovegood, want ik vind haar apartheid aantrekkelijk en ik val op blond.

    Ik heb een crush op Tom Riddle omdat hij heel heel erg hot is.

    Ik heb een crush op Fred&George Weasley want ze zijn geweldig grappig en ik smelt elke keer als ze iets samen zeggen.

    Zij smelten mijn hartje..

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 18:55 ]


    Love is louder.

    Ik heb een crush op Sirius en Remus (flower)


    Caution first, always.

    RON! omdat hij zi awesome is!!!!!


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik heb een crush op Remus John Lupos omdat ik van weerwolven houd en hij leuk is. <3

    & ik heb een crush op Draco omdat hij stoer lief schattig arrogant en knap is. x3

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 18:56 ]


    Oh what to do with all the trollkids

    op fred en george!!
    omdat ze super schattig en ongelofelijk geniaal en grappig zijn!!(flower)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Guenybear schreef:
    Carlo kannewasser :9~


    Believe.

    Scorpius Malfoy <33


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.