• he lieve users,
    ik verveel me ongeveer dood dus ik wil gaan lezen.

    niet:
    - twincest
    - justin bieber
    - voetbalverhalen
    - jonas brothers

    waar ik op zijn minst naar ga kijken:
    alles wat minstens 10 hoofdstukken heeft,over onbekende personen gaat, in AN geschreven is, zonder smiley's en met leestekens. + goed geschreven tokio hotel of Draco Malfoy verhalen. (wat bedoel ik met goed geschreven? Wel geen standaard verhalen want daar zijn er net iets teveel van)

    ja, Ik weet het, ik ben kieskeurig.
    dus denk je dat je aan alle voorwaarden voldoet?
    drop dan even een link met een hele korte uitleg.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 17:02 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zijn geen TH/Draco stories ook welkom?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    My California king


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Game Of Gods 50 hoofdstukken, onbekende personen, en voldoet ook aan je verdere eisen.

    Kiss from a rose
    Even heaven is hell without you 'DM'
    - Afgelopen, maar reacties zijn altijd welkom!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Left [TK]
    Een klein meisje 5 jaar oud. Haar naam is Sarah. Ze is ongeveer een jaar geleden achtergelaten door haar ouders, ze weet niet waarom. Sarah zwerft nu ergens in Duitsland rond. Eigenlijk is ze nooit als vermist opgegeven. Sarah heeft een klein hondje, Dink, zo noemt ze hem. Dink loopt altijd met Sarah mee. Samen met Dink en haar Poeh Beer tasje loopt ze rond door de straten van Duitsland.
    Zal ze ooit door iemand in huis worden genomen?

    Hoofdstukken: 26
    Actief/Niet-actief
    Abo's: 37


    Reactie's vind ik leuk ;a

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 23:09 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Present Future
    en dit is mijn nieuwe:
    Captured on Earth with the Enemy

    heel erg bedankt als je het zou willen lezen.
    heb namelijk niet echt fans(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Hoi
    ik heb een story hij heet A World Of My Own het genre is Fantasy ik weet niet of je het leuk vind
    hij heeft nu 7 hoofdstukken
    Ja kijk maar :P ik ben net nieuw en ik probeer me verhaal zo goed mogelijk rond te bregen bij mensen :P
    hopelijk vind je het wat.. :)

    Endure schreef:
    Zijn geen TH/Draco stories ook welkom?


    ja, tuurlijk geen probleem!
    drop maar


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is een Draco Malfoy-verhaal (:

    http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 17:11 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3


    ____________________________



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Plaatje aanklikbaar
    Avontuur, romantiek, drama, spanning, onbekende personen. 12+

    Rosaline Abigail Valence, een jonge vrouw van adelijke afkomst is het zat thuis. Ze besluit te vertrekken, ze verkleed zich als een jongeman en waagt zich op een piratenschip, wat zal er van haar terechtkomen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deep in the Jungle.

    Kaylee maakte een reis op zee toen er plots een hevige storm kwam opzetten. Op dat moment zat ze op het dek en door een onverwachtse golf die bijna niemand zag aankomen tuimelde ze overboord. Niemand had het gezien of maar gemerkt. Tot op de dag van vandaag zwierf ze rond in de diepe Jungle van Guyana. Het ongeluk gebeurde op haar zeventiende, intussen is ze negentien. Omdat ze al twee jaar lang geen menselijk gezelschap had, kwam het vaak voor dat ze rare hallucinaties kreeg.

    Voldoet aan al jouw punten. (:
    Onbekende personen, ABN, tot nu toe 6 hoofdstukken, geen smilies, leestekens.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.