• Wie is/vind zichzelf hier een echte metal fan/freak? :Y)
    & Van welk subgenre of welke band hou je het meeste? *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Op zijn tijd wel (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik luister naar vanalles, zolang ik het lied goed vind. Maakt dan ook niet uit welk genre dat is!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 19:19 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    PRESIDENT schreef:
    Mweh, het is maar wat je een échte metalhead noemt.
    Ik luister; A Skylit Drive, Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, Bullet For My Valentine, Dear Whoever, Dead By April, Eluveitie, Eyes Set To Kill, Flyleaf, In Flames, Inhale/Exhale, Nightwish, Scar Symmetry, Scary Kids Scaring Kids, Slipknot..:'D

    En nog veeeeeeel meer.



    -valt Hollywood Undead, Alesana, Escape The Fate, er ook onder? ;d-
    heb geen flauw idee wat erbij hoort maar dat vind ik in iedergeval leuk ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)


    -valt Hollywood Undead, Alesana, Escape The Fate, er ook onder? ;d-
    heb geen flauw idee wat erbij hoort maar dat vind ik in iedergeval leuk ;D


    Oh, die luister ik ook allemaal! Behalve Hollywood Undead dan, die kende ik nog niet.x] Alesana en Escape The Fate wel.(:
    Ik weet niet of het daar onder valt, dit is volgens mijn iPod metal.x]


    everything, in time

    Uh nee. (joehoe)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik hou er van, maar ben geen échte, echte fan. Ik waardeer de muziek en ik vind het altijd wel leuk om naar te luisteren.
    Ik ben wel echt een fan van de gothic metal (Within Temptation, Evanescence, Therion...) en ik ga ook dit jaar weer een dagje naar graspop :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Suricata schreef:
    Ik hou er van, maar ben geen échte, echte fan. Ik waardeer de muziek en ik vind het altijd wel leuk om naar te luisteren.
    Ik ben wel echt een fan van de gothic metal (Within Temptation, Evanescence, Therion...) en ik ga ook dit jaar weer een dagje naar graspop :Y)


    Vallen Within Temptation en Evanescence dr ook onder o-O oww.. dan heb ik nog 2 gastjes aan mij lijst toe te voegen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij mij is de gekte weer een beetje gezakt. Maar het is nogsteeds een van mijn favoriete genres. (:
    Ik luister:
    Power
    Symphonic
    Death
    Black
    Goth
    Folk

    Zo ongeveer, geloof ik. En dan zijn mijn favoriete bands: Nightwish, Keep of Kalessin, The Agonist, (Dragonforce, Invisius, Eluveitie).
    En natuurlijk nog heel veel andere zooi. (:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 19:32 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Vallen Within Temptation en Evanescence dr ook onder o-O oww.. dan heb ik nog 2 gastjes aan mij lijst toe te voegen ;D

    Tja, de gothic metal :')
    Mijn nonkel is trouwens ook een echte metalfan. Hij gaat elk jaar naar Graspop en heeft honderden cd's, dvd's, bandshirts en ga zo maar door... (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hellyeah. :3

    AC/DC - Aerosmith - Alestorm - Alice Cooper - Anthrax - Anti-Flag - Arch Enemy - Avantasia - Ayreon - Black Sabbath - Blink182 - The Clash - The Cure - Dio - The Doors - DragonForce - Emilie Autumn - Exodus - Green Day - Guns 'n' Roses - Iced Earth - Iron Maiden - Kamelot - Kansas - KoRn - Led Zepplin - The Misfits - Megadeth - Nightwish - Nirvana - Pantera - Pink Floyd - Rise Against - Sepultura - Skid Row - Sonata Arctica - System Of A Down - The Ramones - Theatre Of Tragedy - Trivium - Twisted Sister - Whitesnake - Zeromancer

    En nog meer dingen. :D


    Some people feel the rain, others just get wet.

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Oh, die luister ik ook allemaal! Behalve Hollywood Undead dan, die kende ik nog niet.x] Alesana en Escape The Fate wel.(:
    Ik weet niet of het daar onder valt, dit is volgens mijn iPod metal.x]


    Nee, dat is geen metal, maar het lijkt er wel op. (':


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Escape The Fate rules!!


    Love don't like Hate!

    IK ben wel een metal- maar geen -fan :Y). Geef mij maar Symphonic (en power) Metal(pirate). Ik hou toch wel van muziek waar nog enigzins wat intelligentie bij te pas gekomen is tijdens het componeren ervan behalve enkel geschreeuw en gegrunt enzo :3 -no offence to mensen die daar wel van houden, enkel mijn mening.-

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 0:18 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik luister meer Deathcore
    favo: BMTH


    (Be)lieve in (you)rself

    Vengenz schreef:
    (...)

    Iemand die er echt van houd. *O*


    Nou sorry maar om Black Veil Brides, Bmth, Bullet For My Valentine, Eyes Set To Kill, Skary Kids Scaring Kids & Flyleaf nou metal te noemen?
    Bij metal denk ik meer aan Opeth, Disturbed, Lordi, Metallica & Rammstein.