• Wie is/vind zichzelf hier een echte metal fan/freak? :Y)
    & Van welk subgenre of welke band hou je het meeste? *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wacht even, nu wil ik toch wel eens weten onder welk genre jullie Evanescence vinden vallen. Heel veel zeggen namelijk dat als ze Evanescence luisteren, ze metal luisteren. Maar ik vind dat dus nou niet bepaald metal.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 18:40 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Wacht even, nu wil ik toch wel eens weten onder welk genre jullie Evanescence vinden vallen. Heel veel zeggen namelijk dat als ze Evanescence luisteren, ze metal luisteren. Maar ik vind dat dus nou niet bepaald metal.

    Ik luister nu een liedje van ze en ik vindt ze onder metal vallen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wandering schreef:
    Wacht even, nu wil ik toch wel eens weten onder welk genre jullie Evanescence vinden vallen. Heel veel zeggen namelijk dat als ze Evanescence luisteren, ze metal luisteren. Maar ik vind dat dus nou niet bepaald metal.


    Evanessence is overduidelijk popachtige rock, ik vind ook maar enkele numemrs van ze leuk.

    Ik hou van zowat alle typen metal, als het maar klinkt ^^



    METAL FANS!


    quidquid excusatio prandium pro

    Me me me me ;D
    Metallica, Iron Maiden, AC/DC , Alestorm, Slayer , Anthrax, Megadeth, Týr, Apocalyptica, Sonata Arctica, Dragon Force, Rammstein , Dio enz...

    heeft iemand nog leuke metal bands, wil ij/zij dan even een pbtje sturen? ;D


    “I don't care what you think unless it is about me.”

    Peeta schreef:
    Een metalbandje op zijn tijd is wel goed, maar eigenlijk bijna niet. (bloos)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Rammstein en de awesome Finse Korpiklaani <3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wandering schreef:
    Wacht even, nu wil ik toch wel eens weten onder welk genre jullie Evanescence vinden vallen. Heel veel zeggen namelijk dat als ze Evanescence luisteren, ze metal luisteren. Maar ik vind dat dus nou niet bepaald metal.

    Ik vind Evanescence meer rock met neigingen naar metal. Maar om ze een metalband te noemen.. hmm, neh.

    Ik luister atm naar Nightwish' nieuwe album :]

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 21:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oude harde metalen.
    Metallica, Iron Maiden, Black Sabbath, AC/DC (officieel Hardrock maar w/e..)
    Oké en Amon Amarth. En Slipknot. En Stone Sour. En eh-
    Ah fuck it, bijna alles.

    Iron Maiden, en that's it. Sorry (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Freak is wat overdreven, maar het os wel een van mijn lievelings genre. Vooral symphonic metal en folk metal uit Scandinavië.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Humble schreef:
    Mweh, het is maar wat je een échte metalhead noemt.
    Ik luister; A Skylit Drive, Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, Bullet For My Valentine, Dear Whoever, Dead By April, Eluveitie, Eyes Set To Kill, Flyleaf, In Flames, Inhale/Exhale, Nightwish, Scar Symmetry, Scary Kids Scaring Kids, Slipknot..:'D

    En nog veeeeeeel meer.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben zo meer voor de softere metal vind ik. Power, black en folk luister ik het liefst. Screamo vind ik wat minder en net iets te 'hard'. Mijn broertje luistert dan weer niets anders dan screamo, dus ik ben wat gewend. ^^
    Als ik favoriete bands moet noemen, mag ik zeker Metallica, Korpiklaani, Finntroll en Sonata Arctica niet vergeten. Ik kan er nog zoveel opnoemen, maar dat wordt saai. Ik kan met ieder genre van metal wel overweg. :Y)

    Ik ga ook dit jaar weer naar graspop. Ze hebben weer een geweldige (voorlopige) line-up. =D

    Trouwens, ik vind Nightwish, Within Temptation en Evanescence heel goed, maar ik vind ze geen metal. Ze hebben misschien wel de looks, maar ik vind het meer rock dan metal.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury