• Bruidsmeisje Grace van Cutsem was in een humeurige bui toen prins William zijn kersverse echtgenote Kate Middleton dan eindelijk mocht kussen. Het 3-jarige petekindje van de prins had het helemaal gehad met het kabaal rond Buckingham Palace.

    Toen de vliegtuigen van The Royal Air Force over het paleis vlogen, was het hek helemaal van de dam. Het bruidsmeisje 'verpestte' met haar beteuterde blik zo het moment waar iedereen vol ongeduld naar uitkeek: het ogenblik waarop Will en Kate elkaar een kus gaven.


    Klik hier voor foto's

    Daarom kijkt ze zo

    Het is echt zielig voor dat kindje
    Ze is amper 3 jaar hoe zou je zelf zijn ?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 20:26 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat kind heeft hardstikke veel last van haar oren en heeft last van de drukte. Dan heeft ze het verpest? Arme kind is pas drie jaar en er bestaat ook nog niets als photoshop, als ze het zo erg vinden. Ik vind het echt zielig dat de media zulke dingen zeggen. Zij moet dat nu wel de rest van haar leven horen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het is maar waar je je zorgen over maakt. x)
    William & Kate hebben er geen last van gehad, dus wat maakt het uit? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Silmarillion schreef:
    Hallo, zeg. Zij heeft het verpest? Dat arme kind is drie :'D Vind je 't gek.. ik zou die drukte ook helemaal niks vinden.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ahw, arm meisje.


    live the life you love

    RINGDINGDONG schreef:
    Mensen, dat kind is nooit bij zo'n gelegenheid geweest en dan moet het zich meteen aanpassen aan zo'n grote menigte?
    En alsjeblieft als je haar op haar uiterlijk gaat keuren... ben ik benieuwd hoe jullie eruit zien. Op een kind zeuren... tssk, tssk.


    Ik keur het uiterlijk niet. Ik vind het alleen lijken of ze een handicap zoals Down heeft.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ik keur het uiterlijk niet. Ik vind het alleen lijken of ze een handicap zoals Down heeft.
    Ze is volgens mij ook gehandicapt en ik had het meer over de mensen die zeiden dat ze lelijk was.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Devonne schreef:
    Wat een rotkop heeft dat kind.

    Ik vind het ook een afgrijselijk ding. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wishful schreef:
    Het is maar waar je je zorgen over maakt. x)
    William & Kate hebben er geen last van gehad, dus wat maakt het uit? (:


    Kill them with kindness.

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ik keur het uiterlijk niet. Ik vind het alleen lijken of ze een handicap zoals Down heeft.

    Dat dacht ik ook al.

    oh, hoe zielig!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Ik vind dat juist geweldig, hoe Wiliam en Kate staan te kussen en dat meisje er dan naast met haar handen voor haar oren. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Silmarillion schreef:
    Hallo, zeg. Zij heeft het verpest? Dat arme kind is drie :'D Vind je 't gek.. ik zou die drukte ook helemaal niks vinden.

    EstrellaVida schreef:
    (...)

    frappuccino schreef:
    oh, hoe zielig!

    Ik vind het sneu voor dat kindje. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking