• Link. Ik had al eerder gehoord dat Cesc en Carla uit elkaar waren, maar nu heeft ook zijn vader het bevestigd. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel sneu voor ze.


    No guts no glory.

    Was er geen roddel dat hij alweer een nieuw liefje had :'D?


    Everything is worse without music.

    Nee! Cescie toch D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat erg! Schaamte hier, Ik wist het nu pas.


    Firm believer of all that is magic

    Achja.. het blijft Cesc zijn keuze. Waarschijnlijk liep het gewoon niet lekker meer.


    ars moriendi

    waarom weet ik dit nu pas :o


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik geloof het eigelijk niet echt. Ik heb het artikel nietgelzen omdat mijn iPod te sloom is. Volgens mij hebben ze gewoon een pauze ingelast. Ik bedoel, ze waren al zo'n negen jaar samen ofzo en dan zo opeens uit elkaar. Daarbij geloof ik de ouders van nooit. De vader van Messi zij ook dat Leo en Antonella uit elkaar waren. Maar ach. Het is zijn leven. Hoewel ik Carla wel cool vond (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rumour schreef:
    Was er geen roddel dat hij alweer een nieuw liefje had :'D?


    Ja, alleen geloof ik die niet echt. Hij zou met een tien jaar oudere vrouw zijn ofzo? Het is vast onzin..


    No guts no glory.

    Het is altijd erg als mensen uit elkaar gaan. Maar als het beter voor ze is is het goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga dat soort dingen pas geloven als ze het op twitter zeggen. Dus als Cesc of Carlota (zijn zusje) er iets over zeggen, geloof ik het.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    IBIaholic schreef:
    waarom weet ik dit nu pas :o


    -

    Heb ik ook juist gelezen!
    Aaw, ik vond ze juist cute samen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    awwwwwwwww, dat is echt zielig ;(
    k vond ze altijd zo leuk samenn!

    al is er wel 1 voordeel; een mega hunk is weer vrijgezel


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Xavi schreef:
    Ik geloof het eigelijk niet echt. Ik heb het artikel nietgelzen omdat mijn iPod te sloom is. Volgens mij hebben ze gewoon een pauze ingelast. Ik bedoel, ze waren al zo'n negen jaar samen ofzo en dan zo opeens uit elkaar. Daarbij geloof ik de ouders van nooit. De vader van Messi zij ook dat Leo en Antonella uit elkaar waren. Maar ach. Het is zijn leven. Hoewel ik Carla wel cool vond (:

    als je 9 jaar bij elkaar bent kan dat ook gaan vervelen. Hij is eigenlijk nooit 'single' geweest , als je het zo bekijkt kan is goed begrijpen dat hij alleen wil zijn. Daarnaast heb ik iets tegen Carla, ik vind haar altijd heel erg nep overkomen. Maar dat is mijn mening.Ik vond het btw wel erg raar dat het opeens was, maar misschien zit er een verhaal achter dat wij niet meekrijgen ens peelde het al langer. Ik zat er eigenlijk op te wachten dat hij een aanzoek zou doen.
    Een pauze geloof ik nog altijd in.


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Ik vond Cesc en Carla leuk samen. :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind