• Dus gisteren ging ik samen met een vriendin van mij naar Popeiland. Er liep heel veel volk rond en we hebben ons heel goed geamuseerd en toen we op weg waren naar de mini golf kwam ik een ongelofelijke mooie jongen tegen. We hadden oogcontact en bleven die aanhouden totdat we elkaar niet meer zagen. Nu voel ik me zo stom omdat ik het lef niet heb gehad om zijn nummer te vragen.--' Dit is dus typisch mij. En ps :; ben ook nog een mega verbrand in mijn gezicht , neus en wangen doe pijn.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dat klinkt me heel bekenbaar in de oren, dat heb ik ook wel vaker. Dan denk ik achteraf van 'shit waarom deed ik dat nu niet?!' Merja, shit happens. Je kan hopen dat je hem nog eens tegen komt... En anders zoek je gewoon een nieuwe jongen ^^ :3


    Inspiration can hit you any time

    Hij vroeg het jou ook niet :X


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Heey, dat overkomt mij ook altijd. Ik snap dat je ervan baalt, maar er is helaas niks aan te doen :( Probeer volgende keer eens wel iemands nummer te vragen. Op een nonchalante manier :P Het is niet makkelijk xD Maar als je iemand echt leuk vind, moet je het gewoon proberen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik durf nooit iets te vragen, en ik durf ook niet te flirten/etc. Ik ben voor de rest niet echt verlegen, alleen ik vind mezelf dan altijd heel stom.

    Dus ik kan geen advies geven, sorry... :| gewoon doen :| < jee wat een goed advies.

    Waarom plaats je dan een reactie? <voor overbodige vragen


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Dratalun schreef:
    Ik durf nooit iets te vragen, en ik durf ook niet te flirten/etc. Ik ben voor de rest niet echt verlegen, alleen ik vind mezelf dan altijd heel stom.

    Dus ik kan geen advies geven, sorry... :| gewoon doen :| < jee wat een goed advies.

    Waarom plaats je dan een reactie? <voor overbodige vragen


    Hhi ik ben ook zo. Ik vind het soms wel irritant :X Nu ja je advies is wel krachtig en recht voor de raap :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Story of my life.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg