• Hey, hoi, hallo,

    Ik heb vandaag een mijlpaal in mijn leven bereikt: ik heb een verhaal afgerond. Goed, het is een kortverhaal, iets minder dan 10 000 woorden, maar het is af. Er staat Einde. Met andere woorden, ik ben echt megablij en stiekem ook megatrots. Het verhaal staat hier op quizlet en ik heb wel een aantal lezers, die ik heel dankbaar ben om het verhaal te volgen. Jammer genoeg zijn het vooral stille lezers - en dat is geen verwijt, ik ben meestal ook een stille lezer - waardoor ik maar een vaag vermoeden heb van hoe het verhaal onthaald is. Ik zoek dus mensen die bereid zijn om feedback te geven.
          Dit mag eender welk soort feedback zijn: op stijl, op grammatica, op inhoud, op lay-out, alles waarover je iets of niets te zeggen hebt. Het mag zo uitgebreid zijn als de lezer zelf wil en het mag via gb, pb, reactie en van mij zelfs mail, wat je het liefste hebt. Ik wil gewoon een idee krijgen wat mijn plus- en minpuntjes zijn, zodat ik mijn verbetering beter kan richten op een publiek.

          Iemand geïnteresseerd?


    Mhm?

    Wat voor genre/onderwerp is het?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dit verhaal staat al mega lang op mijn 'plan to read' lijstje. Na de 4e ga ik me er sowieso aan zetten (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 18:20 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    M0NA schreef:
    Wat voor genre/onderwerp is het?


    Haha, dit is echt een vraag die ik niet echt kan beantwoorden. Ik kan je zeggen dat het geen vrolijk verhaal is en dat het met manipulatie te maken heeft.


    Mhm?

    Welk verhaal? Staat het op Q?


    16 - 09 - '17

    Gekke Dave


    Mhm?

    Ik zal me er straks of morgen eens achter zetten en anders pas in het weekend.


    16 - 09 - '17

    Ik heb het verhaal vandaag uitgelezen, maar ik schrijf morgen een uitgebreide feedback! (: Ik ga het waarschijnlijk eerst eens herlezen, zodat ik alles zeker begrijp.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 23:09 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    Ik heb het verhaal vandaag uitgelezen, maar ik schrijf morgen een uitgebreide feedback! (: Ik ga het waarschijnlijk eerst eens herlezen, zodat ik alles zeker begrijp.


    Fenkyou :3


    Mhm?