• Dat vind ik echt zo irritant. Wanneer mensen opeens gaan uitschelden met ziektes. Laatst was het zo dat iemand mij begon uit te schelden met kanker terwijl mijn vader er een maand aan gestorven is :/ Like, willen ze het zelf? =s Wat vinden jullie?


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Ik vind het best wel erg, maar soms rolt het gewoon uit je mond. Ik denk dat iedereen dat wel is heeft.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Vandaag was ik bij een jongen. Er was nog een vriend van hem en de vriendin van zijn vriend. Steeds er iemand met kanker werd die vriendin boos. Ik voelde gewoon dat er een verhaal achter zat dus ik vroeg er niet verder na. Later op de dag vertelde ze me dat haar vader er aan over leden was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    /care
    ik scheld meestal wel met tering of tyfus. kanker heel zelden. maar in mijn omgeving doet bijna iedereen t.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het echt heeee; erg! Ik heb ook echt fucking veel spijt dat ik het doe, maar soms als je echt heeeel erg boos bent dan rolt het uit je mond gewoon...;$

    Je hebt gelijk. Het is heel slecht om met ziektes te schelden, vooral als er iemand bij is, waarvan een familielid is overleden aan een ziekte..-maar,ik moet eerijk toegeven dat ik het zelf ook wel doe-:$


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Kijk ik scheld ook met ziektes, het rolt eruit en daar kun je niks aan doen.
    Maar 1 ding vind ik echt ONZIN. Overal zie je die campanges om het woord kanker uit de samenleving te verbannen, maar ik zie er nooit een voor tering of tyfus (zijn bijna net zo erg). Kom op als je al niet wilt dat er met ziektes word gescholden, dan verban ze allemaal en niet alleen kanker...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe het wel is, maar dan bedoel ik het niet om ermee te spotten of de ziekte uit te schelden of zo. Ik haat het, als mensen dat wél doen.


    Smile and live.

    Kankeren is een officieel werkwoord.:'D


    everything, in time

    Complained schreef:
    Ik vind het best wel erg, maar soms rolt het gewoon uit je mond. Ik denk dat iedereen dat wel is heeft.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Complained schreef:
    Ik vind het best wel erg, maar soms rolt het gewoon uit je mond. Ik denk dat iedereen dat wel is heeft.


    Firm believer of all that is magic

    Het is erg,
    daarom doe ik het ook niet. In mijn omgeving wordt het ook bijna tot nooit gebruikt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Zoveelste topic al, en ja ik vind het heel erg. Ben er zelf gelukkig nooit me uitgescholden, heb het zelf vroeger gehad.


    <3

    Bayla schreef:
    Ik vind het echt heeee; erg! Ik heb ook echt fucking veel spijt dat ik het doe, maar soms als je echt heeeel erg boos bent dan rolt het uit je mond gewoon...;$


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik zal hier niet hypocriet gaan lopen doen, want ik scheld vaak dat met Tyfus of Tering. Maar Kanker zul je nooit bij mij horen, aangezien mijn moeder dat heeft gehad. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik scheld nooit met ziektes, en vind het eigenlijk ook niet kunnen. Maar mensen blijven het doen :c