• Dat vind ik echt zo irritant. Wanneer mensen opeens gaan uitschelden met ziektes. Laatst was het zo dat iemand mij begon uit te schelden met kanker terwijl mijn vader er een maand aan gestorven is :/ Like, willen ze het zelf? =s Wat vinden jullie?


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Ik scheld wel met ziektes, maar zelden met Kanker. Soms rolt het uit mijn mond :c Als ik het doe let ik sowieso op bij de mensen in mijn omgeving, je zou het mij nooit horen zeggen bij iemand waarvan een familielid is overleden.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik doe het zelf echt nooit!
    Twee tantes van mij hebben kanker en ik vind het echt verschrikkelijk als mensen er mee gaan schelden.
    En als het dan een keer per ongeluk gaat oke maar sommige zetten voor elk woord kanker heb ik soms het idee!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Opzich vind ik het best wel héél erg. Maar soms als ik heel kwaad ben zeg ik wel eens perongeluk : Tyfus ofzo. Maar dat kom zelden voor bij mij. Meestal doe ik dat niet omdat ik het nergens voor nodig vind. Het rolt er soms gewoon perongeluk uit :x


    Sometimes it's best not to care.

    Gek word ik ervan :l En toen mijn moeder het had viel het me alleen maar mee op hoe vaak ze met ziektes schelden. Halleluja, schijtziek werd ik ervan zeg, en nog steeds. En laatst zat ik gewoon op de fiets scheld iemand me ineens uit voor kankerhoer, wtf?

    En wat mensen zeggen 'iedereen doet het wel eens' klopt niet, ik heb serieus nog nooit met een ziekte gescholden, simpelweg omdat ik dat respectloos vind en het kwetsend kan zijn. (Andere dingen ook of course, maar jullie begrijpen mijn punt denk ik wel.)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Complained schreef:
    Ik vind het best wel erg, maar soms rolt het gewoon uit je mond. Ik denk dat iedereen dat wel is heeft.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee! Ik vind het echt erg als je scheld met ziektes! Eigenlijk moet je gewoon helemaal niet schelden!


    Kill them with kindness.

    ik kan er ook niet zo goed tegen. Maar de meeste mensen op school en eigenlijk overal schelden er dagelijks mee. Je hebt van die types die voor ieder woord dat ze uitspreken kanker neerzetten, bij wijze van spreken. Tja, wat kun je er tegen doen?
    Ik had laatst nog een discussie met iemand en die had als argument: Waarom word van tyfus en pest enzo geen probleem gemaakt, en wel van kanker?


    Expect the unexpected

    Complained schreef:
    Ik vind het best wel erg, maar soms rolt het gewoon uit je mond. Ik denk dat iedereen dat wel is heeft.


    I´m nothing special.

    Ik ga hier geen mening over geven, want ik scheld zelf heel erg vaak met tering en tyfus, maar kanker hoor je mij echt nooit zeggen, tenzij je me echt kwaad maakt. :Y) De mensen die daar in elke zin die zeggen mee spotten zijn zielig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    "Kanker" is gewoon een heel krachtig woord. Ik zal niet ontkennen dat ik het ooit gebruik wanneer ik heel erg boos ben.


    ars moriendi

    Het maakt me nu eigenlijk niks meer uit of ze ermee schelden of niet. Mijn ex zei eerst altijd kanker en dat had ik hem afgeleerd (cop) Maar het blijft toch wel.


    -

    Ik scheld wel vaker met ziektes, maar kanker zal ik nooit in mijn mond nemen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Negative schreef:
    Ik scheld wel met ziektes, maar zelden met Kanker. Soms rolt het uit mijn mond :c Als ik het doe let ik sowieso op bij de mensen in mijn omgeving, je zou het mij nooit horen zeggen bij iemand waarvan een familielid is overleden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bayla schreef:
    Ik vind het echt heeee; erg! Ik heb ook echt fucking veel spijt dat ik het doe, maar soms als je echt heeeel erg boos bent dan rolt het uit je mond gewoon...;$


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik zeg heel vaal 'tyfus, tering, pest, pleures' en dat soort dingen, maar kanker enkel als ik echt op ontploffen sta omdat... tjsa, het klinkt gewoon zo lekker hard? Daarom hou ik er ook niet van als mensen er teveel mee schelden, omdat het zo hard klinkt, niet omdat het een erge ziekte is, want minder schelden heeft geen enkel effect op die patiënten of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen