• ja op 1:43. Wat verwacht ze dat Justin haar een kaartje geeft?. Ik weet zeker dat hij het gewild had,maar die dingen kun je niet van een artiest vragen vind ik. Ik bedoel ze heeft hem geinterviewd!!!!!!!!!!!.

    Aria schreef:
    Hahahaa, zij stond zo voor lul! En dan gaat hij zo droog antwoorden met Never Say Never. Hahaha, geweldig.

    _O_

    michellexoxo schreef:
    Ik vond het zo ie zo een beetje een apart interview,, en een apart meisje ^^


    Firm believer of all that is magic

    Never gonna give a fuck.
    Ik zou het ook proberen, lol het kan écht geen kwaad hé :-)

    Ze heeft hem aangeraakt, zat naast hem. Ik ben alleen naar zijn concert geweest maar had stiekem het liefst met haar geruild.


    <3

    expletive schreef:
    Ze heeft hem aangeraakt, zat naast hem. Ik ben alleen naar zijn concert geweest maar had stiekem het liefst met haar geruild.


    dat bedoel ik_O_

    JonasPoop schreef:
    Wat erg, ze kon alleen Justin Bieber face to face een paar vragen stellen :8


    Save me from myself.

    Aria schreef:
    Hahahaa, zij stond zo voor lul! En dan gaat hij zo droog antwoorden met Never Say Never. Hahaha, geweldig.


    I'm short

    Fail.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Tja, ze kon toch proberen? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Och nu moet dat kind janken, wat een sukkeltje.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Aria schreef:
    Hahahaa, zij stond zo voor lul! En dan gaat hij zo droog antwoorden met Never Say Never. Hahaha, geweldig.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    hij geeft die meisjes ook allemaal hoop met z'n "never say never"... :\ eikel is het ook


    Hallo, ik ben nieuw :)

    Crazy bitch. What does she think? Yuk. I don't even understand why they are fan of him. (cat)


    †

    Amaranta schreef:
    Crazy bitch. What does she think? Yuk. I don't even understand why they are fan of him. (cat)


    Ik weet wel waarom,


    <3

    Haha zij is gewoon wanhopig. Ik was er ook maar ik ga ook niet zo provoceren.


    Hope goes lost but never dies.