• BEVAT SPOILERS
    Over het einde van HP.





    Ik sta er al een tijdje bij stil dat als Narcissa niet glashard had gelogen tegen Voldie dat Harry dood was, het meschien heel anders was gelopen :']
    Dus meschien moeten we er even bij stil staan dat Narcissa eigenlijk ook wel een held is :'D


    -MAAR er is een ding wat ik niet snap, Voldemort kan het toch zien of weten als iemand tegen hem liegt? Hoezo kon hij deze leugen dan niet herkennen want Harry was ook niet echt dood. (A)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 19:28 ]


    =

    Ik vind Narcissa geen held omdat ze het deed om Draco :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wacht. Narcissa toch toch Draco's moeder?


    Food.

    Sorry als dit aanvallend over komt, maar zo bedoel ik het niet. Je maakt spoiler topics en dan zet je nergens waarvan de spoiler is, je moet pas de spoiler lezen om het te weten. Fucking irritant.

    OT: -quote BEL0VED-

    Misschien wordt het tijd dat ik t laatste boek nog maar eens lees want ik kan het me helemaal niet herinneren...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    BEL0VED schreef:
    Ik vind Narcissa geen held omdat ze het deed om Draco :')


    Ik wilde ook niet dat Draco dood ging hoor :'D


    =

    Yosemite schreef:
    Sorry als dit aanvallend over komt, maar zo bedoel ik het niet. Je maakt spoiler topics en dan zet je nergens waarvan de spoiler is, je moet pas de spoiler lezen om het te weten. Fucking irritant.

    OT: -quote BEL0VED-


    Zo goed? (A)


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Zo goed? (A)

    Hahaha, thank u (bloos)

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Ik wilde ook niet dat Draco dood ging hoor :'D

    Nee natuurlijk niet. Naja, denk ik.
    Maargoed, ze doet het voor haar zoon, dus dat vind ik niet zo heldhaftig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Nee natuurlijk niet. Naja, denk ik.
    Maargoed, ze doet het voor haar zoon, dus dat vind ik niet zo heldhaftig.


    Ja dat klopt ook weer, maar ik vind toch wel dat het een beetje van haar af hing op dat moment, ze kon er ook voor kiezen om nee te zeggen want volgens mij kon ze dan ook gewoon haar zoon gaan zoeken.
    Of wilde ze nou iets anders doen? xd


    =

    Yosemite schreef:
    (...)
    Hahaha, thank u (bloos)


    Die Smile is zoo cute Ö


    =

    Hij kan alleen de gedachten van iemand lezen als hij zich daarop concentreert. Na de 'dood' van Harry, dacht hij niet aan, 'Is hij wel dood?', hij geloofde Narcissa. Hij dacht vooral aan het veroveren van Hogwarts


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Narcissa loog tegen Voldemort zodat ze naar haar zoon kon gaan zoeken, ze deed het alleen om Draco in veiligheid te brengen. (: Dus nee, ik vind haar geen held maar een watje. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb er ook al aan gedacht en het is ook best wel dapper van haar, maar volgens mij is het vooral JK Rowlings idee van liefde is sterker dan de dood die hier weer terugkomt (A)
    Ze hield van haar zoon en hij was belangrijker van Voldemort en de slag om zweinstein winnen.

    Dus eigenlijk vind ik haar ook wel een held hoor (A)
    Dat ze dat doet... Ook al ging het niet om Harry helpen


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ze deed het alleen voor Draco, maar ik snap haar wel hoor. Wie zou dat nou niet doen ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Titel even veranderd.

    Nu ik erbij nadenk vind ik dat eigenlijk ook wel een beetje.
    En wat stuffie zegt, klopt wel, denk ik


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn