• Hoi Q'ertjes ^^

    Volgende week trek ik met mijn ouders en zusje naar het Nederlandse Utrecht, waarvan ik vermoed dat velen van jullie meer over weten dan ik.
    Mijn vraag is dus of er leuke winkelstraatjes of -plekjes zijn die ik zeker niet mag overslaan, of gewoon leuke pleintjes of bezienswaardigheden waar ik zeker eens moet langslopen?
    Ik zou het super vinden als jullie me hiermee wat zouden willen helpen, anders loop ik gewoon grandioos verloren :Y)
    Alvast bedankt ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ooew. ^^
    Ik ben er nog nooit geweest, maar alvast veel plezier Eef. ^^


    •*• Lululu •*•

    Haha, thanks :'3
    Het is dat we dan zaterdagavond naar Jersey Boys gaan kijken, en mn ouders hebben er meteen een weekendje uit van gemaakt ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ah utrecht is leuk! als je fan bent van one direction kun je kijken of die shop nog op Hoog Catrijne zit.. verder hebben ze een winkel met allemaal van die coole fandom dingen (Zoals Doctor who, Lord of the rings, Harry Potter, Star Wars, The Big Bang Theory) genaamd "piet snot" en ik kom graag bij de netjes (hebben ze veel van die alternatieve kleding) verder hebben ze een episode die ik leuk vind ^^ (met 3 verdiepingen) maar het ligt er ook een beetje aan wat jij zelf leuk vind.

    De Dom is misschien ook leuk om te bezoeken? Als je van wandelen houdt heeft utrecht (buiten de stad) ook nog een prachtig park

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 22:07 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    ah utrecht is leuk! als je fan bent van one direction kun je kijken of die shop nog op Hoog Catrijne zit.. verder hebben ze een winkel met allemaal van die coole fandom dingen (Zoals Doctor who, Lord of the rings, Harry Potter, Star Wars, The Big Bang Theory) genaamd "piet snot" en ik kom graag bij de netjes (hebben ze veel van die alternatieve kleding) verder hebben ze een episode die ik leuk vind ^^ (met 3 verdiepingen) maar het ligt er ook een beetje aan wat jij zelf leuk vind.

    De Dom is misschien ook leuk om te bezoeken? Als je van wandelen houdt heeft utrecht (buiten de stad) ook nog een prachtig park


    Nou, geen 1D graag :W
    En fandingetjes heb ik al genoeg, maar misschien dat we er wel eens gaan kijken ^^
    En echt alternatief ben ik niet (mijn zusje ook niet :')) dus daar gaan we dan ook niet echt heen gaan, denk ik. Maar dat park lijkt me dan wel leuk ^^
    Dank je (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is heel leuk om langs de Oude Gracht te wandelen, daar zitten ook veel leuke restaurantjes en winkeltjes. Dat zou ik dus sowieso doen als ik jou was. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeh, klinkt alvast gezellig ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, het is al gezegd haha. Ze waren me weer voor. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh oeh oeh, ja je moet naar de Yoghurt Barn op de Vinkenburgstraat! Kun je (alla Subway) je eigen yoghurt of frozen yoghurt samenstellen met allemaal toppings en sausjes en je kunt er leuk zitten! (: Is in het centrum, niet te missen.

    En verder gewoon fijn gaan shoppen aan de Oudegracht. 'S avonds kun je misschien lekker wat eten aan de gracht. Trapje naar beneden gaan en dan naar de Italiaan of het onbeperkte Pannenkoekenhuis. Utrecht is echt een geweldige stad! Nog altijd ontzettend blij dat ik er woon ;D


    ars moriendi

    Oh, en misschien een broodje Mario proberen, haha! Staat een tentje vlakbij de AH waar ze Italiaanse rijkelijk gevulde broodjes (broodjes Mario) verkopen. Dat is hier echt een dingetje :'D.


    ars moriendi

    Robbery schreef:
    Oh, en misschien een broodje Mario proberen, haha! Staat een tentje vlakbij de AH waar ze Italiaanse rijkelijk gevulde broodjes (broodjes Mario) verkopen. Dat is hier echt een dingetje :'D.


    Dit, haha.

    Robbery schreef:
    Oh, en misschien een broodje Mario proberen, haha! Staat een tentje vlakbij de AH waar ze Italiaanse rijkelijk gevulde broodjes (broodjes Mario) verkopen. Dat is hier echt een dingetje :'D.


    Haha, lol :')
    Dank je voor de leuke tips ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nog tips? Want we zijn er wel drie daagjes, en ik weet niet of de winkels zondags open zijn? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arendelle schreef:
    Nog tips? Want we zijn er wel drie daagjes, en ik weet niet of de winkels zondags open zijn? ^^


    op koopzondag wel .. maar ik weet niet wanneer dat is xd verder heb je in de jaarbeurs ook nog de ruimtevaart expo die is heel leuk ^^ (ik weet niet of je interesses daar liggen maar ik vond hem heel indrukwekkend).


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Klinkt wel interessant, maar ik denk dat dat van het weer afhangt :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Botanische tuinen of een workshop volgen?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~