• Vinden jullie ook al dat sommige celebrities uit Hollywood er niet bepaald knapper van worden, in vergelijking met "normale meisjes/vrouwen", als ze geen make-up dragen?

    Hieronder zijn een aantal links met foto's van celebs zonder make-up. Ik ben wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden, dus willen jullie een lijstje maken met "de mooiste" bovenaan enzovoort?

    Kim Kardashian
    Ariana Grande
    Rihanna
    Kelly Clarkson
    Elizabeth Gillies
    Vanessa Hudgens
    Shakira


    There is nothing more badass than being yourself

    Rihanna zooo damn XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ariana Grande
    Elizabeth Gillies
    Shakira
    Kim Kardashian
    Rihanna
    Vanessa Hudgens
    Kelly Clarckson


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    1 = aap
    2 = pretty!
    3 = weird
    4 = pretty
    5 = aap
    6 = forbidden ofzo?

    Vaak zijn deze in de ochten/avond/thuis kleren gemaakt en op een niet juiste positie.


    They fell in love, didn't they?

    Het zijn ook wel altijd foto's waar mensen heel bleek/rood lijken of met hun mond open op staan ofzo. Ik wil eerst een normale foto zien voor ik daar over oordeel.

    BR0WNIE schreef:
    Het zijn ook wel altijd foto's waar mensen heel bleek/rood lijken of met hun mond open op staan ofzo. Ik wil eerst een normale foto zien voor ik daar over oordeel.


    Food.

    Link van Ariana doet het bij mij niet. ;x maar ik wil hem wel zien.


    To infinity and beyond •

    Yosemite schreef:
    1 = aap
    2 = pretty!
    3 = weird
    4 = pretty
    5 = aap
    6 = forbidden ofzo?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Yosemite schreef:
    1 = aap
    2 = pretty!
    3 = weird
    4 = pretty
    5 = aap
    6 = forbidden ofzo?


    Shoganai i ne~

    Vivere schreef:
    Link van Ariana doet het bij mij niet. ;x maar ik wil hem wel zien.

    @Vivere & @Positive
    Doet deze wel?
    http://twitpic.com/4np4ii


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik weet het niet, ik vind niet dat ze er zo ontzettend lelijk uit zien zonder. Ik denk dat we dat vooral denken omdat we het zo gewoon zijn hen te zien met 10000 kilos make-up opgesmeert. Deze foto's zijn meestal ook niet op hun meest flaterende momenten genomen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik vind het niet zo erg? :)

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik weet het niet, ik vind niet dat ze er zo ontzettend lelijk uit zien zonder. Ik denk dat we dat vooral denken omdat we het zo gewoon zijn hen te zien met 10000 kilos make-up opgesmeert. Deze foto's zijn meestal ook niet op hun meest flaterende momenten genomen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    HeffronDrive schreef:
    @Vivere & @Positive
    Doet deze wel?
    http://twitpic.com/4np4ii

    Yep...