• Members of the WAG-gang

    Maestro - Lynn - WAG van Xavi.
    Licor43 - Kim - WAG van Fernando Torres.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.



    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga nu eten en daarna trainen!
    Ben er rond 8uur weer..

    Adios!
    En Elena veel plezier/succes morgen <3 (heart2)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    @Lynn, ik ga vrijdag weg


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Pff ik vind het echt niet leuk meer, sinds dat met mijn oma kan ik echt niks meer hebben. Huilen staat me steeds dichter bij. Als er dat nog ooit iemand tegen mij zeg, dan ga ik echt helemaal flippen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 17:44 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Wat is er, Nikki? (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tuilla schreef:
    Wat is er, Nikki? (no_chears)

    Het klinkt mss raar maar ik weet het niet. Ik weet het gewoon allemaal even niet meer.


    Tears are words the heart can't say.

    Hmm, dat heb ik ook best vaak. Denk aan leuke dingen, en dan hopen dat het beter gaat (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het lijkt echt gewoon dat sinds ze dat heeft gezegt ik bang ben dat elke dag mss haar laatste is. Ik denk dat ik vanavond me gwn is compleet ga storten op leren. Dan denk ik even aan niks.


    Tears are words the heart can't say.

    Uhm, mag ik even vragen wat er met je oma is? Of heb je dat al een keer verteld en had ik het niet meegekregen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ben ik weer (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tuilla schreef:
    Uhm, mag ik even vragen wat er met je oma is? Of heb je dat al een keer verteld en had ik het niet meegekregen?

    Heb k idd al vertelt.
    Dat ze gezegt had tegen mij dat ze dood wil. Ergens 2tal weken geleden en sinds dien ben ik mezelf gewoon niet meer. Zeker niet als ik alleen ben. Ik laat het niet merken bij de mensen om me heen en dan barst ik uit als ik alleen ben.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 17:54 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Fabregas4 schreef:
    Heb k idd al vertelt.
    Dat ze gezegt had tegen mij dat ze dood wil. Ergens 2tal weken geleden en sinds dien ben ik mezelf gewoon niet meer. Zeker niet als ik alleen ben. Ik laat het niet merken bij de mensen om me heen en dan barst ik uit als ik alleen ben.

    Weten je ouders dit?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Fabregas4 schreef:
    (...)
    Heb k idd al vertelt.
    Dat ze gezegt had tegen mij dat ze dood wil. Ergens 2tal weken geleden en sinds dien ben ik mezelf gewoon niet meer. Zeker niet als ik alleen ben. Ik laat het niet merken bij de mensen om me heen en dan barst ik uit als ik alleen ben.
    Oh my god, inderdaad weten je ouders dit?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hello (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hoi Esther (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tuilla schreef:
    (...)Oh my god, inderdaad weten je ouders dit?

    Jha ze weten he. Maar ze zeggen dat ik het me niet mag aantrekken en ze gewoon gek wordt.
    Maarja daar ben ik vet mee, of ze nu gek wordt of niet, ze zei het doodserieus en weende er verdomme bij.


    Tears are words the heart can't say.