• Hi,

    Dus mijn nieuw idee:
    Een serie over een klas (verschillende leeftijden, geen zorgen!) waarin de kinderen zitten van bekende personen, of zelf bekend zijn...
    En jh, daar gebeuren dan verschillende dingen!!
    Uhh,, alle rollen zijn op ... duz de topic mag geslote worde !!
    XiPod


    What's wrong whit loving someone?

    Niemand o.0 ??


    What's wrong whit loving someone?

    ZUS VAN ALEX


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Doe maar, er staat bij wat 'k moet wete en wat nie


    What's wrong whit loving someone?

    U quiz lijkt GEWELDIG ö!
    Rol:
    Meisje 2.
    Naam:
    Joyce
    Leeftijd (max 17):
    16
    Karakter:
    Stoer,lief,spontaan,bitchi,jaloers,eigenwijs en grote mond.koppig
    Likes:
    Shoppen.zingen.muziek.Partys.Gitaar spelen.
    Dislikes:
    REgen.spinnen.
    Stijl:
    Scene.
    Plaatje:
    http://www.startspot.nl/paginas1/scenequeen/cherry-romance.jpg
    Tekstje:
    Héééj lieverds.Mijn naam is joyce en ben 16.Jha ik ga nog naar school en ik haat het hard.Maar ik speel gitaar en ik zing en dat maakt alles weer goed.Mijn vader is bekend,maar er over opscheppen wil ik niet.Voor de rest ben ik echt wel een lieve en spontane persoon enzo.en de rest,nuja dat zie je maar ;]<3
    Nog iets wat je graag zou willen (bv. de cruch, carrière, ...):
    TOM n_n maar omda th hier wssl ni in voor komt..probeerd het te make als zangeres =]

    U quiz lijkt GEWELDIG ö!
    Rol:
    Meisje 2.
    Naam:
    Joyce
    Leeftijd (max 17):
    16
    Karakter:
    Stoer,lief,spontaan,bitchi,jaloers,eigenwijs en grote mond.koppig
    Likes:
    Shoppen.zingen.muziek.Partys.Gitaar spelen.
    Dislikes:
    REgen.spinnen.
    Stijl:
    Scene.
    Plaatje:
    http://www.startspot.nl/paginas1/scenequeen/cherry-romance.jpg
    Tekstje:
    Héééj lieverds.Mijn naam is joyce en ben 16.Jha ik ga nog naar school en ik haat het hard.Maar ik speel gitaar en ik zing en dat maakt alles weer goed.Mijn vader is bekend,maar er over opscheppen wil ik niet.Voor de rest ben ik echt wel een lieve en spontane persoon enzo.en de rest,nuja dat zie je maar ;]<3
    Nog iets wat je graag zou willen (bv. de cruch, carrière, ...):
    Snap ik ni echt Oo


    Daarmee bedoel ik een idee dat je hebt voor uwe rol ..


    What's wrong whit loving someone?

    Rol: zus alex

    Naam: demi

    Leeftijd (max 17): 22

    Karakter: eigenwijs en totaal anders dan alex maar ik hou tog super veel van hem myn style is hiphop

    Likes: breakdance CHRIS BROWN

    Dislikes: opruimen

    Stijl: hiphop

    Plaatje: http://i62.beon.ru/18/41/34118/86/4126286/x_db73a43b.jpeg

    Tekstje:

    heey ik ben demi chickaa's
    ik ben 22 jaar jong en doe aan breakdance ik ben de zus van alex maar ben totaal anders dan hem bad i love hem zoals hij is ik ben een hele andere style als hem hiphop en heb een chrush op chris brown hij is gewoon te mooi en die moves en hoe hij zingt LOVE IT zo ben ik best wel nog eigenwijs maar ook lief en stoer dat was het wel zo

    Latuurrr xx

    Nog iets wat je graag zou willen (bv. de cruch, carrière, ...): ik wil graag een dansduet doen met chris brown en heb ook een crusj op hem

    ik hoop dat k de rol krijg


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    dochter van LP info volgt

    Rol:

    Naam:Linda

    Leeftijd (max 17):18 Jaar

    Karakter: Lief,Behulpzaam, Betrouwbaar, Klierig, Melig, Spontaan, Brutaal, direkt.

    Likes: Playing Guitar, Zingen, Concerten, Rockmuziek.

    Dislikes:Huppelkutten kutweer, Insecten, Barbie's.

    Stijl:Emo/Scene.

    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=14ale8k&s=4

    Tekstje:

    Hii dit Mooie meisje ben ik, Linda,
    ik ben 18 Jaar oud en heb een keigave motor.
    ik heb een beroemde vader hij is de zanger van LP!,Niet dat dat altijd even leuk is,hij is vaak weg op tour enz, dus ik zie hem niet vaak, ik ben ook niet verwend, ik ben gewoon net als de anderen.
    Ik ben een Lief, spontaan, en Betrouwbaar Persoontje maar als je iets flikt wat me niet uitstaat krijg je vaak een grote bek + een beuk.ik kom vaak over als een stoer meisje maar vaak ben ik ookwel stil.
    ik heb een Hekel aal Huppelkutten en heb er laatst 1 een beuk verkocht want die iriteerde me gewoon.
    Maar People ik moet gaan, me vader Roept.

    Bubaai(H)

    Nog iets wat je graag zou willen (bv. de cruch, carrière, ...):


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dit moet ik weten:

    Rol: Meisje 2

    Naam: Sem

    Leeftijd (max 17): 12

    Karakter: Melig, Druk, Eigenwijs

    Likes: Tekenen, Muziek luisteren.

    Dislikes: Voetbal & Shoppen

    Stijl: Gewoon

    Plaatje: Van jezelf??

    Tekstje:
    Hee, ik ben Sem en ik ben 12 jaar. Ik teken heel graag. Ik kan best eigenwijs doen, en als ik iets niet leuk vind zeg ik het ook. Ohja, ik hou nogal veel van schreeuwen.

    Nog iets wat je graag zou willen (bv. de cruch, carrière, ...): Weet ik niet xD


    I live for the applause, you will die for it.

    Rol: maakt niet uit

    Naam: Cynthia

    Leeftijd (max 17): 16

    Karakter: stil,aardig

    Likes: muziek,Tokio Hotel

    Dislikes: huppels, TH-haterz

    Stijl: niet egt een styl

    Plaatje: http://www.sacmag.com/media/images/sacmag_2/best%20of%20sac/stevie-scott.jpg

    Tekstje:
    Hello, ik ben Cynthia.
    De dochter/zus/nicht van .....
    Ik haat het dat iedereen mij zo bekijkt. Soms wens ik dat ik een gewoon onbekend persoon ben. Een normaal,gewoon persoon maar niemand begrijpt dat. Ik hoop dat jij dat kunt begrijpen.
    Mijn hobby's zijn luisteren naar muziek, vooral Tokio Hotel. Dat merk je ook al sje mijn kamer binnenkomt. Het hangt met posters van Tokio Hotel en dan nog het meest van al zie je het gezichtje van Gustav.
    Gustav is dus mijn favoriete TokioHoteller.
    Dit ben ik dus. Ik ga jullie laten.
    Salaaaaaaaat

    heb ik nou de rol??


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Oke,kheb het aangepast =]

    rol; Zus Alex Evans

    Naam: Michelle

    Leeftijd (max 17): 16

    Karakter: Bitchy, arro, ego, lief, koppig, eigenwijs, zelfverzekerd, sarcastisch

    Likes: Hello kitty, geld, shoppen, feesten

    Dislikes: Regen, winter, fietsen, school

    Stijl: Scene

    Plaatje: komt eraan

    Tekstje:

    Heey Biatchz!

    Ik ben Michelle Evans! Het zusje van Alex Evans! Ik hou van; Geld, shoppen, Hello Kitty en schoenen! Ik haat; regen, school, fietsen en de winter. Ik zit op een school met kinderen die zelf beroemd zijn of hun ouders =D Is wel leuk hoor want je zit allemaal op hetzelfde niveau en dat is beter dan met van die armoedzaaiers... Mijn karakter is nogal Bitchy al ik je niet kan uitstaan, maar als ik je goed ken kan ik soms ook wel aardig zijn =D, ik heb een kleine crush op Tom kaulitz, die gitaarist van Tokio Hotel! Hij heeft echt zo'n schattig koppie! Maar shhttt dat mag niemand weten! Anders is mijn hele reputatie eraan :'S En dat willen we neit, toch? Verder heb ik niks te melden!

    Bubaai! Biatch<3



    Nog iets wat je graag zou willen (bv. de cruch, carrière, ...): Ik zou het niet weten lieverd.. Sorry

    Rol: Meisje 1

    Naam: Angel

    Leeftijd (max 17): 16

    Karakter: Bitchy (tegen mensen die ze nietk kent), Eerlijk, Lief, Vol medelijden Melig, Raar kind, Hyper kind, Grappig, Soms egoistisch

    Likes: Lolly's, Chocolade, Met Paris gaan shoppen, Melig doen, Looza Ice, CupCake's, Ice Cream

    Dislikes: Arrogante mensen, WanneB's, Paris Hilton Haters, Huppelkutten, Hackers of virusen op de computer, Mensen die denken 'het' te zijn, Players

    Stijl: Scene, Skater

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/U_x3_Me485/blondescence.jpg?o=39
    Tekstje :

    Hellow, Freaks <3

    Ik ben de dochter van Paris Hilton!
    Nu zou je vast denken : 'Omg Paris Hilton wat een huppel!'
    Maar je zou dat zeggen of denken, maar als je haar kent zou je anders praten.
    Dus hou je wefel met choco maar x3!
    Ik hou ervan om met mijn moeder te gaan shoppen, en op te poseren op foto's.
    Ik eet heel erg graag ijs!
    En als je mijn ijs jat dan heb je problemen :3!
    Als je mij niet bevalt of je zoekt problemen met mij dan kun je beter je wafel met suiker houden x33!

    Bubaay, Freaks <3

    Nog iets wat je graag zou willen (bv. de cruch, carriére, ...) :
    Ik zou graag model zijn ofzow ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    De rollen van de meisjes zijn bekend ^^


    What's wrong whit loving someone?