• Als je een meisje ziet die er zo uit ziet, kan je het me dan melden? Er staat informatie bij.

    *hele tekst is klikbaar*


    We accept the love we think we deserve.

    Zoek je haar?


    dead is easy, life's harder. ~

    Lieverd het is al best een tijd geleden...

    HOTDOG schreef:
    Zoek je haar?

    Het is mijn zus, dus ja ik zoek haar. De politie zoekt haar iedereen, ze kunnen haar niet vinden. En ik wil het een beetje verspreiden over het internet.


    We accept the love we think we deserve.

    EstrellaVida schreef:
    Lieverd het is al best een tijd geleden...

    Ik geef niet op!


    We accept the love we think we deserve.

    Broach schreef:
    (...)
    Het is mijn zus, dus ja ik zoek haar. De politie zoekt haar iedereen, ze kunnen haar niet vinden. En ik wil het een beetje verspreiden over het internet.

    Is ze opeens verdwenen, awh ik vind dit heel zielig.


    They fell in love, didn't they?

    Ik zal opletten


    Firm believer of all that is magic

    aahhh ik vind het echt zielig voor je(huil)
    ik zal er zelfs in spijkenisse opletten :Y)
    sterkte(flower)


    Shoganai i ne~

    Broach schreef:
    (...)
    Ik geef niet op!

    Je zus, dat lijkt me ook eng, als ze ineens weg is...
    Ik woon in Tilburg, niet echt in de buurt, dus waarschijnlijk zal ik haar niet zien. Als ik haar zie, dan zal ik het zeker door geven.
    Ik snap ook dat je niet op wilt geven, zeker ook nog niet doen. Maar ik wil alleen zeggen dat als je er van uit gaat dat je haar vind, het alleen maar pijnlijker word als je haar niet vind.
    Maar echt sterkte, ik hoop dat je haar vind!

    Ik zal voor je opletten.
    Sterkte (flower)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik zal opletten of ik haar zie!
    al is de kans klein dat ze hier is..
    heel veel sterkte !


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ookal zou ik haar (denk ik) niet in Nijmegen tegen komen, ik zal mijn ogen goed open houden en ik wens jou en je familie héél veel sterkte toe!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik woon in België, bij Frankrijk, maar ik zal ook opletten...
    Heel veel sterkte & ik hoop echt heel hard dat ze je zus terugvinden! (flower)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zal zeker opletten.
    Ik denk niet dat ik haar hier in Alphen aan den Rijn zal zien, maar morgen en overmorgen ben ik in Almelo en dan zal ik zeker ook opletten


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Wat ontzettend erg voor je! Ik neem aan dat ze niet helemaal in de regio van Bergen op Zoom zit, maar ik zal kijken voor je. Sterkte voor jou en je familie! (flower)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ken haar ergens van... ik weet alleen niet waarvan. :/


    SLOAN.