• als het om een SA is is dat een fout want iedereen die ik wat vn mn SA's verwittig heb hebben mezelf gevraagd hun te verwittigen!

    dus ik vind niet dat ze moeten zeggen dat ik reclame maak!



    ik had gwn de link door gestuurd en sorry hoor maar hier om word ik egt pissed!



    sinds die 1ne waarschuwing waardoor ik 3 uur geen gb's enzo kon plaatsen heb ik niets van reclame geplaatst!



    nu wil ik wel eens weten hoe het komt dat ik dus word beklaagd van reclame!?????

    Euf, is vet gail man!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Euf, is vet gail man!


    komaan ik denk dat niemand het leuk vind als ie voor iets wat hij niet gedaan heeft word beschuldigd egt ik haat het :@

    ik ben fucking pissed nu kan ik geen GB's en PB's meer plaatsen

    (...)

    komaan ik denk dat niemand het leuk vind als ie voor iets wat hij niet gedaan heeft word beschuldigd egt ik haat het :@

    ik ben fucking pissed nu kan ik geen GB's en PB's meer plaatsen

    Schat chill out, ik heb al 3 bans gehad dus chill!!Van ieder 48 uur dus dat is al, ik kan niet hoofdrekenen


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Schat chill out, ik heb al 3 bans gehad dus chill!!Van ieder 48 uur dus dat is al, ik kan niet hoofdrekenen


    leuk not

    maar ik bedoel komaan ik plaats dan nog eens in het GB tnx voor je vorige reactie en hier is de volgende zoals je gevraagd had

    Nou sorry hoor. Maar ik kreeg toch verschillende meldingen van jou, dat jij dus reclame maakt, en ik heb het gezien. En die mensen hadden duidelijk gezegt dat ze GEEN reclame willen.
    Daar word je dus voor gestraft. Geen gezeur. Dat is gewoon zo.

    Nou sorry hoor. Maar ik kreeg toch verschillende meldingen van jou, dat jij dus reclame maakt, en ik heb het gezien. En die mensen hadden duidelijk gezegt dat ze GEEN reclame willen.
    Daar word je dus voor gestraft. Geen gezeur. Dat is gewoon zo.

    Go euf go euf, go sexything!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ^^ ghehe.

    ik ga mn mond houden
    ik heb het schijt aan quizlet
    int begin was alles mogelijk en nu

    grr...whatever quizlet is gwn fucked geworden

    ik ga mn mond houden
    ik heb het schijt aan quizlet
    int begin was alles mogelijk en nu

    grr...whatever quizlet is gwn fucked geworden

    Chill the hell out ofzeu hoor je mij zeiken nee dus ik had allang elke mod hier om moeten leggen!! Maar ik kan er mee leven dus, Chill out. En als hier geen regels waren dan had je het hier ook niet leuk gevonden dat weet ik zeker.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ga mn mond houden
    ik heb het schijt aan quizlet
    int begin was alles mogelijk en nu

    grr...whatever quizlet is gwn fucked geworden

    Pas op je woordjes jij, dat heeft hier NIKS mee te maken? Maargoed als jij dat vind dan vind je dat.

    maar even voor de duidelijkheid!
    De regel : RECLAME MAG NIET bestaat niet voor niks. Mensen vinden reclame IRRITANT dus waarom zou je het toch willen?

    Is het niet..het zijn gewoon dé regels (: leef ermee! het is niet omdat jij reclame accepteert, dat iedereen dat doet (:
    Sorry dit was eigenlijk een taak voor youletmeROCK om dit te zeggen ^^


    -

    (...)
    Pas op je woordjes jij, dat heeft hier NIKS mee te maken? Maargoed als jij dat vind dan vind je dat.

    maar even voor de duidelijkheid!
    De regel : RECLAME MAG NIET bestaat niet voor niks. Mensen vinden reclame IRRITANT dus waarom zou je het toch willen?


    jaja ik weet het ondertussen al hoor kheb de regels nu al gezien^^ meer dan 1 keer^^

    (...)
    Chill the hell out ofzeu hoor je mij zeiken nee dus ik had allang elke mod hier om moeten leggen!! Maar ik kan er mee leven dus, Chill out. En als hier geen regels waren dan had je het hier ook niet leuk gevonden dat weet ik zeker.


    Kweeni [SorryDaIkMeMoEi^^], maar, twas hier ook leuk zonder regels, die schonen ouden tijd... :P Allé, vond ik tog, toen ik begon, [Augustus vorig jaar]


    007

    Okee slotje voor dit topic.