• Hoi,
    Ik vraag me al heel lang af,waar denkt men aan tijdens de 2 minuten stilte?
    Zelf denk ik aan de verhalen en de soldaten die ik ken van WOII,zoals Emiel Duhr en the Screaming Eagles

    En jullie waar denken jullie aan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk aan de slachtoffers die vochten voor ons land.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zijn die 2 minuten al om? - Ik kan heel moeilijk rustig en stil zijn -


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Complained schreef:
    Zijn die 2 minuten al om? - Ik kan heel moeilijk rustig en stil zijn -

    whahaha lol dat is vanavond pas :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Complained schreef:
    Zijn die 2 minuten al om? - Ik kan heel moeilijk rustig en stil zijn -

    Ik vraag me op zo'n moment af of al die mensen die twee minuten stil zijn wel doorhebben waar ze stil voor zijn. En of ze al die slachtoffers afschuiven op de Duitsers of dat ze zich er ook echt bewust van zijn van andere landen en partijen die net zo goed verschrikkelijke dingen hebben gedaan.

    Normaal gesproken die ik ook niet aan de twee minuten stilte, behalve als ik op mijn werk ben of in bijzijn van mensen die dat wel doen, gewoon uit respect voor die mensen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Aan de dappere strijders die zijn gestorven voor ons land, de miljoenen mensen die zijn omgekomen in de kampen, de angst, de onderdrukking, de pijn.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oh eigenlijk ben ik dan nooit stil, maar 't is wel grappig om dan op de tv al die zenders te bekijken.

    Eerlijk? Ik zie op de tv dan altijd van die mensen die er echt uitzien als een douche, dus dan denk ik eraan wanneer het over is en ik in lachen kan uitbarsten


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dominance schreef:
    Oh eigenlijk ben ik dan nooit stil, maar 't is wel grappig om dan op de tv al die zenders te bekijken.

    Grappig? Apart

    @KirstenSnaps
    Dat vraag ik me ook altijd af,weten ze wel echt hoe het was. Of denken ze alleen maar de Duitsers zijn slecht,ook al is dat niet zo.
    Emiel Duhr was eeb Duitse soldaat en een persoonlijke held voor mij


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Depulso schreef:
    Ik denk aan de slachtoffers die vochten voor ons land.


    I solemny swear i am up to no good

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vraag me op zo'n moment af of al die mensen die twee minuten stil zijn wel doorhebben waar ze stil voor zijn. En of ze al die slachtoffers afschuiven op de Duitsers of dat ze zich er ook echt bewust van zijn van andere landen en partijen die net zo goed verschrikkelijke dingen hebben gedaan.

    Normaal gesproken die ik ook niet aan de twee minuten stilte, behalve als ik op mijn werk ben of in bijzijn van mensen die dat wel doen, gewoon uit respect voor die mensen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Depulso schreef:
    Ik denk aan de slachtoffers die vochten voor ons land.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik denk aan de afgrijselijke dingen die zijn gebeurt, aan de vele slachtoffers aan de kant van de geallieerden maar ook aan de kant van de Duitsers.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Grappig? Apart

    @KirstenSnaps
    Dat vraag ik me ook altijd af,weten ze wel echt hoe het was. Of denken ze alleen maar de Duitsers zijn slecht,ook al is dat niet zo.
    Emiel Duhr was eeb Duitse soldaat en een persoonlijke held voor mij
    Precies en zo zijn er nog zovele. Over de Fransen wordt ook nooit gepraat terwijl zij met alle plezier in Parijs gewoon joden opgesloten hebben tot ze afgevoerd werden naar kampen. Op eigen initiatief... Ik heb ook veel verhalen gehoord van Duitsers en hun kijk en hun plaats in het hele gebeuren. Die dingen zijn gewoon afschuwelijk en ik vind het jammer dat mensen tegenwoordig gewoon te weinig nadenken over dat soort dingen. Want juist die dingen doen ertoe en daarover moeten we nadenken. Zodat het niet weer gebeurd en zodat we mensen met respect blijven behandelen.


    Wie du mir, so ich dir.