• Wat een kwakzalver, ik heb serieus al jaren last van hoofdpijn en duizeligheid. En het was bijvoorbeeld gister zo erg dat ik amper kon lopen omdat ik gewoon weg neerviel. En watzegt ie 'je hebt slijmvliesonsteking'. Ik krijg dezelfde medicijnen als dat ie mij altijd geeft. ELKE KEER, hoe kan ik nou last blijven hebben als die medicijnen het juist beter moeten maken. Ja oké, het kan terug komen maar toch niet zooooo vaak. En het verklaard helemaal niet mijn duizelig- en misselijkheid alleen mijn hoofdpijn. BUH.
    Dus wilt iemand anders nog iets van het hart?


    We're all mad here.

    Waarom ga je niet eens naar een andere dokter? Misschien kan die je wel helpen...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn dokter is ook zo..maar ik geloof dat ze allemaal zo zijn. Tenminste, dat heb ik gemerkt


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Monkeyslut schreef:
    Waarom ga je niet eens naar een andere dokter? Misschien kan die je wel helpen...

    Het kan altijd terug komen. Die man weet heus wel wat hij doet,het is niet voor niets een dokter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Monkeyslut schreef:
    Waarom ga je niet eens naar een andere dokter? Misschien kan die je wel helpen...


    Firm believer of all that is magic

    Misschien inderdaad eens naar een andere dokter gaan,soms helpt dat.

    Zoals hier boven/ Een afspraak maken bij een andere huisarts misschien dat dat helpt?

    Ugh, die dokters ken ik.
    Ik heb nu al 3 jaar last van een oor wat dicht zit, en wanneer we door een tunnel ofzo rijden komt er zoveel druk op mijn hoor dat ik barstende koppijn krijg. Zegt mijn dokter; ja het zit tussen je oren. Figuurlijk.

    Kom op zeg, alsof ik die dingen ga verzinnen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    StJimmy schreef:
    Het kan altijd terug komen. Die man weet heus wel wat hij doet,het is niet voor niets een dokter.

    Niet alle dokters zijn per definitie goede dokters, alleen maar omdat ze ervoor geleerd hebben 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Laat eens bloed trekken!=) Dat kan veel verklaren in sommige gevallen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ga anders naar een andere dokter? Of het ziekenhuis? want misschien heeft die kerel wel gelijk, maar slaan de medicijnen bij jou gewoon niet goed aan.


    ars moriendi