• Hoi (:
    Ik heb nu al twee avonden achter elkaar aan jeuk op mijn hele lichaam, maar dan ook echt savonds als ik in bed ga liggen. Ik had er anders geen last van maar gister laat in de avond toen ik in bed lag begon alles te jeuken mijn armen/benen/buik/gezicht echt alles! En vandaag dus weer, het is net weer begonnen ):
    Enige idee wat dit is?
    Hebben jullie dit ook wel eens? ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Als ik denk aan luizen krijg ik jeuk x'D Lol, meer ook niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Als ik denk aan luizen krijg ik jeuk x'D Lol, meer ook niet.

    Ik denk niet aan luizen x)


    Sometimes it's best not to care.

    hooikoorts?
    Heb je in gras gelegen ofzo?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nu heb ik dus jeuk, door jou, lol xd

    Google is je grote freund.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geen idee eigenlijk
    Bel de Huisarts gewoon voor de zekerheid
    maar ik weet wel dat jeuk ongelovelijk irritant is soms nog wel vervelender dan pijn ><'

    OffTheRecord schreef:
    hooikoorts?
    Heb je in gras gelegen ofzo?

    Nee ik ben niet echt buiten geweest vandaag en ook niks aparts gegeten ofzo ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Het is me ooit verteld dat dat te maken kan hebben met je suikerspiegel of iets met suikerziekte..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    is het toevallig dat ik nu ook overal jeuk krijg xd ?
    ik weet het niet , misschien droge huid na het douchen ofzo ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Endure schreef:
    Nu heb ik dus jeuk, door jou, lol xd

    Google is je grote freund.

    Ieeeh nu maak je me bang hoor x)


    Sometimes it's best not to care.

    BEL0VED schreef:
    Het is me ooit verteld dat dat te maken kan hebben met je suikerspiegel of iets met suikerziekte..

    Hmm, als het te lang aanhoudt ga ik maar even naar de dokter o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Als het alleen in je bed is, moet je eens vragen aan je moeder met welk waspoeder je dekbed gewassen is. Het kan zijn dat je daar alergisch voor bent


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Inanimate schreef:
    (...)
    Hmm, als het te lang aanhoudt ga ik maar even naar de dokter o.o

    Dat zou ik zeker doen.
    Maar ik weet het niet zeker.. Maar het lijkt me iig niet prettig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tranquillity schreef:
    Als het alleen in je bed is, moet je eens vragen aan je moeder met welk waspoeder je dekbed gewassen is. Het kan zijn dat je daar alergisch voor bent

    Inderdaad een allergie voor wasmiddel of misschien een nieuwe deken/dekbed waar je niet tegen kunt?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Heeft er toevallig iemand jeukpoeder in je bed gestrooid?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn