• Ik vanochtend de tandarts gebeld, omdat ik sinds mijn bezoekje een paar dagen terug al niet meer kan eten zonder pijn ... Blijkt dat hij 2 vullingen vlak tegen de zenuwen aan geplaatst heeft en dat dat wel een aantal weken kan duren voor het genezen is. Lekker dan ... een x aantal weken met pijn lopen en bijna niet kunnen eten, omdat er niks aan te doen is. Fuck dentists, for real. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat is niet leuk.. Sterkte meid!


    Firm believer of all that is magic

    Oh ja, ik had eerst nooit gaatjes en toen dus wel ééntje, en dat bleef ook niet bij één tandarts bezoekje, die vulling is er wel 2 of 3 x opnieuw ingezet :S

    Vervelend he! Sterkte.

    Aaai... sterkte..

    Ik mag volgende maand weer :S En ik heb dat ook eens gehad en dat is erg pijnlijk.. Heel veel sterkte(flower)


    What is youre favo scary movie?

    Ik was mijn afspraak vergeten bij de ortho
    Veel sterkte


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn oude tandarts heeft een ontsteking 2 jaar laten zitten. Omdat ik nu bij de ortho loop, is mijn oude tandarts mijn tandarts niet meer. Door zijn fouten, kan mijn beugel er pas volgende maand in.. En 1 juni moet ik een wortelkanaalbehandeling. >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    GeniusFerb schreef:
    Dat is niet leuk.. Sterkte meid!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sterkte! Nou zeg ik vind het maar een domme tandarts (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ):


    To infinity and beyond •



    <3


    -

    ik had laatst een gaatje, mijn eerste dus was ik echt zenuwachtig. Nou het deed me dus pijn dus hij me verdoven vulling erin ik dacht klaar. Nou niet dus want toen de verdoving was uitgewerkt deed het eten van chocola nog pijn. Zoet--> gaatje, je begrijpt het. Ik die middag weer terug, zei hij ja ik haal hem er weer uit en vul hem opnieuw. Dus weer verdoving weer geboor in mijn mond opnieuw vulling. Toen was het nog niet goed, hij heeft het gaatje drie keer gevuld, toen was het eindelijk goed. En ik maar betalen he?! LUL. -.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.