• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:19 ]

    Ahh, das wel lief.
    Ik had meestal de pech met gym, dat ik alles altijd hard tegen me aankreeg :'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik haat sporten. ghehe.

    Ik werd keer op me tenen getrapt.. en een ander werd in dr zij gestompt.. ech datw as allemaal expres en de scheids zei dr niks van


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, wat geweldig (':
    Nee, ik doe meestal niet zo veel tijdens gym, dus loop ik ook geen pletgevaar.
    *fluit onschuldig*


    Felix

    Ik heb al sinds december geen gym meer :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik werd vroeger altijd in mijn gezicht ge... mept door een bal. Deed pijn :c maar ik heb geen sportdag of gym meer, ik heb dans nu is veel veiliger :p behalve als je een spier verrekt hebt...

    Rickjuh schreef:
    Ahh, das wel lief.
    Ik had meestal de pech met gym, dat ik alles altijd hard tegen me aankreeg :'D

    Lieve jongens uit de TopSport klassen is vrij zeldzaam, zijn klasgenotje had me tijdens unihockey een keer of 5 op de grond gegooit omdat ik de bal had ;-;
    Trefbal was zeker niet je favoriete sport? :'D

    Fellatio schreef:
    Ik werd keer op me tenen getrapt.. en een ander werd in dr zij gestompt.. ech datw as allemaal expres en de scheids zei dr niks van

    Bij ons ook nooit D:

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Bij ons ook nooit D:


    En dat vond ik stom anders konden we nog voor de 1 en 2 plek ;( nou waren we 3 geworden -.-... nog goed ;D de jongens team zaten nog niet eens in de halfe finales ;D toen waren hun er al uitgeknikkerd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Neehh, ik wordt niet echt geplet. -BTW: ik be ook altijd verdediger- (aa)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik niet, maar kreeg wel een puck je weetl wel zo een ding van hokey bijna tegen mijn voorhoofd aan. Als ik niet weg geduwt was kwam ie volop tegen mijn voorhoofd!

    Haha ik ben meestal degene die anderen plet. Of nouja, plet, maar blijkbaar kunnen mijn vijftig kilo toch wel heel hard aankomen :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb morge sportdag ;o, We gaan Kajaken, mountenbike, zumba, en teambulding doen


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik kreeg een bal tegen mijn gezicht


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    CrazyChicken schreef:
    Haha, wat geweldig (':
    Nee, ik doe meestal niet zo veel tijdens gym, dus loop ik ook geen pletgevaar.
    *fluit onschuldig*


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.