• IK zoek leuke story's die al lekker lang zijn en grote hoofdstuken hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wat voor soort verhalen?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Van alles


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ook JB?
    dan moet je hier klikken (:
    story van mn vriendin


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Kiss from a rose
    Is 45 lange hoofdstukken genoeg?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.



    Verhaal met op dit moment 34 hoofdstukken en 25306 woorden. Je bent er dus wel even mee bezig denk ik. (: De foto is aanklikbaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mweh. Ik zit net aan de 8200 woorden met m'n verhaal :'D 20 hoofdstukken en elk gemiddeld 400 woorden lang, maar da's denk ik te kort voor je...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jij wilt lange verhalen?
    Okey dan MOET jij mijn boek lezen xD

    Morgoth
    Laatste update: 3 mei 2011 - 22:43
    Aantal woorden: 24735
    Aantal hoofdstukken: 10


    P.s. Hij is nog LANGE niet af ^^

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 18:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________




    (Behind the mask ligt wel tijdelijk stil omdat pickwick spoorloos is)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    The Potters van Square
    220 hoofdstukken, 118721 woorden, afgelopen


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    dit? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Game Of Gods 50 hoofdstukken ^^

    Brown eyes - Little Sunshine.


    Iedereen kent hem wel.
    De gitarist van Tokio Hotel, je houdt van hem of je haat hem.
    Lotte, doet het beide.
    Jaren geleden is ze fan geweest van Tokio Hotel,
    maar door verschillende gebeurtenissen is de liefde voor hun weggevaagd.
    Totdat ze mee moet met haar nichtje naar een concert.
    Ze ontdekt dat haar gevoelens voor Tom nog steeds bestaan.
    En dat ze als maar sterker voor hem worden.
    Maar wat als Tom, deze gevoelens beantwoordt maar op een verkeerde manier?

    ______________________________________________



    Snel pakte ik de hoorn op en hield het tegen mijn oor. "Met Lotte Yaders," probeerde ik met een vrolijke toon mijn zenuwen niet de overhand te laten nemen. "Hallo, mevrouw Yaders. Hier spreekt Dokter Lorens." "Oh, hallo!" Probeerde ik verrast te klinken. "We hebben uw dochters bloed onderzocht en kwam tot een zeer teleurstellende conclusie," mompelde hij ietwat terughoudend. "En dat is?" Vroeg ik behoedzaam. "We hebben helaas moeten constateren dat uw dochter last heeft van ALL." "Leukemie," mompelde ik zachtjes terwijl ik geschokt voor mij uit staarde. "Inderdaad, gelukkig is het nog niet in een ver..." Ik onderbrak de man door de hoorn terug te leggen en bleef voor mij uit staren terwijl er maar een zin zich in mijn hoofd bleef herhalen:

    Ze heeft leukemie.



    [with Tom Kaulitz]
    54 hoofdstukken.
    53315 woorden.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 12:37 ]



    "De enige rede waarom jij hier nu staat, is omdat je anders bent, Willow. Daarom ben je nu hier, en daarom heb je nu nog een kloppend hart. Was je niet anders geweest, laten we het er maar op houden dat ik nog geen hele seconde nodig zou hoeven hebben om je hoofd te verpletteren."


    Klik hier voor de trailer.

    73 hoofdstukken.
    57129 woorden.


    `

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 13:12 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    zoek eens even op het profiel van loveless
    genoeg stories x)
    ik raad je:
    torn between fates
    our fate ticks away on a heart shaped watch
    birds without wings
    en between saints and sinners
    aan
    die heb ik gelezen en zijn echt zo goed _O_
    allemaal meer dan honderd hoofdstukken

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 13:13 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.