• Ik heb vanmiddag m'n e-reader binnen gekregen. Na een hoop gekloot over boeken downloaden is het me dan eindelijk gelukt en nu ben ik blij.
    HIj is vrij simpel en in de zon super goed beeld.
    Om dit topic nuttig te houden; wat vinden jullie lekkerder lezen? Een echt boek of e-reader.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Normaal gesproken wel ja. Maarja, wie download er tegenwoordig niet?


    Heb je hem dan gehackt?
    En hoeveel kost een e-reader ongeveer?


    live the life you love

    Echte boeken, sowieso.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb dus geen idee wat een e-reader is, dus ik denk dat ik voor boek ga!

    Huh, what the hell is e-reader.


    We accept the love we think we deserve.

    Boek, vooral oude, omdat ze zo lekker ruiken.


    Felix

    Ik lees wel eens op m'n ipod touch, ook al is dat best kut, omdat het zo klein is :')
    Maar sommige boeken die ik wil kan je hier niet kopen, dus dan moet ik ze wel downloaden :x


    As travars

    Broach schreef:
    Huh, what the hell is e-reader.


    ''Een e-reader is een soort digitaal boek (denk aan iPod). Op een e-reader kun je digitale boeken zetten die je voor een net-iets lager prijs kunt halen dan een 'normaal' papieren boek bij verschillende sites, deze kun je vervolgens, vrij logisch, vanaf je e-reader lezen.''

    Ik heb zelf ook even zo'n geval gehad maar het overtreft een -normaallekkerruikend papierenboek- bij lange na niet. Natuurlijk heeft ieder zijn ding en is een e-reader redelijk populair aan het worden.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 22:58 ]


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ik heb wel een programma op mijn computer waar ik dan zo ongeveer elk boek ooit uitgegeven in Nederland in heb staan, maar er gaat niets boven even lekker op de bank hangen of 's avonds in je bed een goed boek lezen, met bladzijdes die je moet omslaan en al ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk dat ik ook liever een boek heb. ik weetnie, heb het idee dat een boek beter leest...


    Life's a journey, not a destination

    Mijn moeder heeft er een maar ik vind het maar onhandig ik heb liever een boek xD


    What is youre favo scary movie?

    Een boek (:


    Caution first, always.

    Anikachan schreef:
    Ik weet het niet, want ik heb nog nooit een e-reader gehad... maar ik denk dat ik liever een boek heb, want die heeft echt bladzijden en ruikt naar boek. En, niet te vergeten, je kan hem in de kast zetten :D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een boek, ik hou ervan om er door heen te bladeren en de boeken geur op te snuiven (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Infinitum schreef:
    Een gewoon boek. Dan heb ik het idee dat ik nog echt aan het lezen ben.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mij maakt het niet uit.