• Hi,

    ik dacht er net eens over na dat er nergens een vak als gym is op Zweinstein. Worden al die kinderen dan niet te dik ofzo, met al dat lekkere eten 's ochtends, 's middags en 's avonds?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ze hebben ook lessen in de bossen en vliegen enzo, dus ze zitten niet de hele dag in een stoeltje (: Zullen ze vast wel genoeg beweging krijgen, maarja, het blijft een boek.

    Hun schildklier -als ik het goed heb- werkt gewoon heel snel waardoor het eten snel verbrand?

    En korzel en kwast zijn toch ook dik?

    En ze moeten veel trappen lopen, zwerkbal, in het bos en bij een toverspreuk beweeg je ook steeds je arm kost ook energie

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 22:43 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Nou Hogwarts is opzich best wel een grote school met superveel trappen dus dat is wel weer beweging. Er zijn geen liften en je mag er niet vliegen. Er zijn vliegingslessen, en ze gaan vaak naar het bos.
    Maar het blijft wel een boke/film he...;P

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 22:42 ]

    Ja, uiteindelijk worden ze allemaal net zo dik als Korzel en Kwast. Maar dat detail heeft JKR even weggelaten (':


    Felix

    Honor schreef:
    Hun -ben ff naam kwijt- werkt gewoon heel snel waardoor het eten snel verbrand?


    Stofwisseling?

    Tja, dat vroeg ik me ook wel eens af. Maar het kasteel is wel groot, dus ze moeten veel wandelen? x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Who cares?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ach ze moeten toch steeds het hele kasteel door rennen om bij de volgende les te komen, dus dat zal wel goed zitten. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Honor schreef:
    Hun schildklier -als ik het goed heb- werkt gewoon heel snel waardoor het eten snel verbrand?

    En korzel en kwast zijn toch ook dik?

    En ze moeten veel trappen lopen, zwerkbal, in het bos en bij een toverspreuk beweeg je ook steeds je arm kost ook energie

    Oja... Haha, daar zou je inderdaad hele goede armspieren voor nodig hebben :P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    zal wel een toverspreuk zijn geweest:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    CrazyChicken schreef:
    Ja, uiteindelijk worden ze allemaal net zo dik als Korzel en Kwast. Maar dat detail heeft JKR even weggelaten (':


    Whaha x'D


    Life's a journey, not a destination

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Oja... Haha, daar zou je inderdaad hele goede armspieren voor nodig hebben :P


    Haha ik zie het al voor me ene arm zwaar gespierd en de andere kei dun.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ze doen toch aan zwerkbal vliegles enzo en ze lopen trappen :']
    Buiten school in de vakanties doen ze denk ik ook wel wat activiteiten :'3
    Maar eigenlijk zou ik ook wel een gymloze school willen :3


    =

    Ze krijgen vlieglessen en spelen zwerkbal. Ze krijgen buiten les en in de hoogste torens, geloof me; die moeten genoeg lopen. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    Ze krijgen vlieglessen en spelen zwerkbal. Ze krijgen buiten les en in de hoogste torens, geloof me; die moeten genoeg lopen. (cat)


    It's going to be difficult, but not impossible.