• De stelling van vandaag luidt:
    De mens wordt volledig bepaald door de structuren om hem/haar heen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Veel mensen in de meeste gevallen wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die op een gegeven moment niet veel meer door hun omgeving beïnvloedt worden omdat het ze niets meer doet en ze zich er niets meer van aantrekken. Maar ik denk dat je daar wel een hele sterke persoonlijkheid voor moet hebben wil je dat écht lukken.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Veel mensen in de meeste gevallen wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die op een gegeven moment niet veel meer door hun omgeving beïnvloedt worden omdat het ze niets meer doet en ze zich er niets meer van aantrekken. Maar ik denk dat je daar wel een hele sterke persoonlijkheid voor moet hebben wil je dat écht lukken.


    Opgeven is geen optie.

    I agree :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jep.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eens, je gaat je onbewust of bewust aanpassen aan je leefomgeving.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Het is ook een stuk eigen keuze die je maakt, als je je laat beinvloeden van buiten af. Hoewel je dan wel een sterke eigen wil moet hebben, wat veelal niet voor komt. Over het algemeen klopt deze stelling dus wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eens. Dat doet iedereen, punt. We trekken allemaal kleren aan die mensen normaal vinden (als in de zin: geen broekje als Tarzan heeft), we gaan allemaal naar school of werken, iedereen probeert er verzorgt uit te zien, we willen allemaal een eigen mening hebben (dat hoort er ook bij, want dat is een deel van de individualisering hier in Nederland) etc. Iedereen past zich aan aan zijn omgeving. Als er iemand uit Afrika naar hier komt (en dan niet 1 van die rijkere mensen die eigenlijk uit het westen komt), dan zal die hier onze gebruiken en gewoonten leren. Als ik naar één of andere feestclub ga, dan pas ik me daar ook aan (ik moet harder praten vanwege de muziek, trek vaak andere kleding aan dan naar school...).
    Iedereen doet het, of je dat nu wilt of niet.


    To live would be an awfully big adventure

    KirstenSnaps schreef:
    Veel mensen in de meeste gevallen wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die op een gegeven moment niet veel meer door hun omgeving beïnvloedt worden omdat het ze niets meer doet en ze zich er niets meer van aantrekken. Maar ik denk dat je daar wel een hele sterke persoonlijkheid voor moet hebben wil je dat écht lukken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hmm 3 kwart wel ;D. De mens gaat zich altijd wel aanpassen maar het verschilt van persoon tot persoon of het echt helemaal is of niet. Je moet ook wel ergens "jezelf" blijven. Maar je wordt altijd "aangetast" door de omgeving ;D.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Archimedes schreef:
    Eens, je gaat je onbewust of bewust aanpassen aan je leefomgeving.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    eens en oneens


    I love you Irem

    Infinitum schreef:
    Eens. Dat doet iedereen, punt. We trekken allemaal kleren aan die mensen normaal vinden (als in de zin: geen broekje als Tarzan heeft), we gaan allemaal naar school of werken, iedereen probeert er verzorgt uit te zien, we willen allemaal een eigen mening hebben (dat hoort er ook bij, want dat is een deel van de individualisering hier in Nederland) etc. Iedereen past zich aan aan zijn omgeving. Als er iemand uit Afrika naar hier komt (en dan niet 1 van die rijkere mensen die eigenlijk uit het westen komt), dan zal die hier onze gebruiken en gewoonten leren. Als ik naar één of andere feestclub ga, dan pas ik me daar ook aan (ik moet harder praten vanwege de muziek, trek vaak andere kleding aan dan naar school...).
    Iedereen doet het, of je dat nu wilt of niet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Niet volledig, er is altijd een soort van instinct in je binnenste dat anders reageert. Maar voor het grootste deel wel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Infinitum schreef:
    Eens. Dat doet iedereen, punt. We trekken allemaal kleren aan die mensen normaal vinden (als in de zin: geen broekje als Tarzan heeft), we gaan allemaal naar school of werken, iedereen probeert er verzorgt uit te zien, we willen allemaal een eigen mening hebben (dat hoort er ook bij, want dat is een deel van de individualisering hier in Nederland) etc. Iedereen past zich aan aan zijn omgeving. Als er iemand uit Afrika naar hier komt (en dan niet 1 van die rijkere mensen die eigenlijk uit het westen komt), dan zal die hier onze gebruiken en gewoonten leren. Als ik naar één of andere feestclub ga, dan pas ik me daar ook aan (ik moet harder praten vanwege de muziek, trek vaak andere kleding aan dan naar school...).
    Iedereen doet het, of je dat nu wilt of niet.
    Mensen vragen mij of ik in het circus zit, of dat ik een heks ben.. Ik pas mijn kleding niet aan op andere mensen, maar draag wat ik mooi vind, waar mensen vaak echt letterlijk van schrikken omdat ze niets gewend zijn, maar dat doet mij echt geen flikker hoor :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Defensive schreef:
    Niet volledig, er is altijd een soort van instinct in je binnenste dat anders reageert. Maar voor het grootste deel wel.


    Everything is worse without music.