• De stelling van vandaag luidt:
    De mens wordt volledig bepaald door de structuren om hem/haar heen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Grotendeels wel.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ja, je hele leven wordt bepaal door een samenloop van omstadigheden


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Archimedes schreef:
    Eens, je gaat je onbewust of bewust aanpassen aan je leefomgeving.


    We accept the love we think we deserve.

    Oneens, wel voor een deel, maar niet volledig.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Gedeeltelijk mee eens.
    Je laat je wel beïnvloeden door de omgeving, maar hoe ver dat gaat bepaal je zelf. Als je een eigen stijl hebt die je wilt en durft te uiten, ga je je eigen gang en wordt je minder beïnvloed door je omgeving dan wanneer je alles doet wat je vrienden doen.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    KirstenSnaps schreef:
    Veel mensen in de meeste gevallen wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die op een gegeven moment niet veel meer door hun omgeving beïnvloedt worden omdat het ze niets meer doet en ze zich er niets meer van aantrekken. Maar ik denk dat je daar wel een hele sterke persoonlijkheid voor moet hebben wil je dat écht lukken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    KirstenSnaps schreef:
    Veel mensen in de meeste gevallen wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die op een gegeven moment niet veel meer door hun omgeving beïnvloedt worden omdat het ze niets meer doet en ze zich er niets meer van aantrekken. Maar ik denk dat je daar wel een hele sterke persoonlijkheid voor moet hebben wil je dat écht lukken.


    I´m nothing special.

    Eens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    KirstenSnaps schreef:
    Veel mensen in de meeste gevallen wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die op een gegeven moment niet veel meer door hun omgeving beïnvloedt worden omdat het ze niets meer doet en ze zich er niets meer van aantrekken. Maar ik denk dat je daar wel een hele sterke persoonlijkheid voor moet hebben wil je dat écht lukken.

    mooi verwoord en mee eens!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    KirstenSnaps schreef:
    Veel mensen in de meeste gevallen wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die op een gegeven moment niet veel meer door hun omgeving beïnvloedt worden omdat het ze niets meer doet en ze zich er niets meer van aantrekken. Maar ik denk dat je daar wel een hele sterke persoonlijkheid voor moet hebben wil je dat écht lukken.


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    meestal wel, je past je meestal wel aan je leefomgeving aan. maar het hoeft niet altijd zo te zijn.

    KirstenSnaps schreef:
    Veel mensen in de meeste gevallen wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die op een gegeven moment niet veel meer door hun omgeving beïnvloedt worden omdat het ze niets meer doet en ze zich er niets meer van aantrekken. Maar ik denk dat je daar wel een hele sterke persoonlijkheid voor moet hebben wil je dat écht lukken.

    Mee eens, maar het ligt ook aan de persoon zelf, hoe die dingen oppikt uit de omgeving


    All I need is your love

    Ik ben het er niet helemaal mee eens.
    Natuurlijk word je wel beinvloed door je omgeving, maar je hebt toch nog je eigen persoonlijkheid, waarmee je zelf beslissingen neemt zonder beinvloed te worden.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Nee, ooit gehoord van DNA?


    You are the poetry Shakespeare was missing.