• Hiii!

    In dit topic wil ik het graag hebben over Donald Trump. Zoals jullie wellicht al weten, keek Donald Trump naar de eclips zonder bescherming. Toen ik dat zag, kon ik mijn ogen niet geloven: wat een held is deze man! Echt, ik ben spontaan fan van hem geworden! Hier hebben jullie een foto van hem terwijl hij er naar kijkt. Wat een vent!



    Doordat hij mijn voorbeeld is, heb ik besloten dat ik zou willen meehelpen aan het bouwen van de muur! :Y) Alleen een probleempje... Ik heb maar liefst vijf miljard bakstenen nodig! Die bakstenen stuur ik dan op naar het Witte Huis. Ik heb al zelf een heleboel bakstenen verzameld, maar ik heb jullie hulp nodig! Zonder jullie gaat het namelijk niet lukken. Dus hier komt mijn vraag: wie zou er bakstenen willen doneren? Alle beetjes helpen! Wie er het meest heeft gedoneerd, wint een gratis vakantie naar Mexico! Dus grijp je kans! (wbw)



    Oké, dit was voor truth or dare, haha! Dit was de dare:

    Oké... Maak een topic waarin je verteld over je liefde voor Donald Trump, en dat je graag zou helpen met het bouwen van de muur. Heel het topic draait eigenlijk over de grote vraag naar bakstenen. Je hebt er zo'n 5 miljard nodig en zou er dus graag laten opsturen naar het Witte Huis. Er hangt een beloning aan vast, namelijk een gratis vakantie in Mexico.


    Ik hoop dat jullie het alsnog een erg leuk topic vonden! :Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2017 - 21:55 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Lollllz. Ik heb achteraan wel nog een hele hoop bakstenen liggen, dus als je er alsnog nodig hebt, staat het je vrij ze te komen halen! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thoros schreef:
    Lollllz. Ik heb achteraan wel nog een hele hoop bakstenen liggen, dus als je er alsnog nodig hebt, staat het je vrij ze te komen halen! (:


    Hahaha thank you. :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb nog wel een paar van deze bakstenen liggen. Alles om Trumpje te helpen natuurlijk. *O*

    OperaGhost schreef:

    Ik heb nog wel een paar van deze bakstenen liggen. Alles om Trumpje te helpen natuurlijk. *O*


    Die zal hij zeker waarderen! *O*


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind dat de dare had moeten inhouden om er ook op te sturen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Total Eclipse Of The Baksteen. (cool)

    Scandal schreef:
    Ik vind dat de dare had moeten inhouden om er ook op te sturen. :Y)


    Nou, hier is dan de dare voor jou: stuur de bakstenen daadwerkelijk op naar Trumpie. (wbw)


    The sun will rise and we will try again.

    Majime schreef:
    (...)

    Nou, hier is dan de dare voor jou: stuur de bakstenen daadwerkelijk op naar Trumpie. (wbw)

    Ik doe helaas niet mee. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik doe helaas niet mee. =P


    Jammer :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb wel een baksteen voor je, met als voorwaarde dat je die eerst naar Trumps hoofd gooit voordat je hem aan hem geeft.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Sorry. Wij hebben geen bakstenen meer liggen, anders had ik ze zeker wel langs gebracht. Ik weet alleen niet of ik een stapel bakstenen de bus in krijg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Asgard schreef:
    Ik heb wel een baksteen voor je, met als voorwaarde dat je die eerst naar Trumps hoofd gooit voordat je hem aan hem geeft.


    Sure :Y)


    The sun will rise and we will try again.

    Eggsy schreef:
    Sorry. Wij hebben geen bakstenen meer liggen, anders had ik ze zeker wel langs gebracht. Ik weet alleen niet of ik een stapel bakstenen de bus in krijg.


    Ah, wat jammer zeg hahaha


    The sun will rise and we will try again.