• Het lijkt me leuk om eens wat anders te lezen dan al die Justin Bieber, Twilight en Harry Potter verhalen. Niet dat ik daar iets tegen heb, maar ik heb gewoon zin in een origineel verhaal die je zelf bedacht hebt, de complete verhaallijn én alle personages.

    The Labyrinth.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Quixotic schreef:
    Hier ben ik best wel trots op. c:


    Even lezen. (a)


    When time and life shook hands and said goodbye.



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sempre schreef:
    (...)

    Even lezen. (a)


    Laat je dan ook een reactie achter? :Y)


    wth.

    Quixotic schreef:

    Laat je dan ook een reactie achter? :Y)


    Ja, natuurlijk. Het is echt, wauw.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk. Het is echt, wauw.


    Dank je voor het compliment. <3


    wth.

    Game Of Gods fantasieverhaal van 50 hoofdstukken, weet niet of dat al te lang is?

    kijk op mijn profiel x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    C17 schreef:
    Game Of Gods fantasieverhaal van 50 hoofdstukken, weet niet of dat al te lang is?


    Fantasy. <3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    http://www.quizlet.nl/chapters/448015/10/

    het gaat over :

    Evy is stomverbaasd als ze op een dag oog in oog komt te staan met een meisje dat als twee druppels water op haar lijkt. Wie is die vreemde dubbelgangster? En waarom verdwijnt ze telkens als Evy haar wil aanspreken?
    Samen met haar beste vrienden gaat Evy op zoek naar het mysterieuze meisje. Ze ontmoeten elkaar en algauw leert ze de Amerikaanse Emely heel wat beter kennen.
    En hun verhalen passen als puzzelstukken ineen...

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 21:11 ]

    DEMONS


    Laura was regular girl, nothing special. Untill the night her mother was murdered. It wasn't a murder with a knife, a gun or anything like that. Her mother was killed by a Demon, a Demon who want power. And he gets that power by creating special kids.two of her friends who mother was killed also, their searching for their fathers.Just like her friends search their father, they went on a hunt together but never returned..



    Will they SURVIVE this, will they SAVE their fathers?

    Het verhaal zelf is wel nederlands 8)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 21:13 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb nog een verhaal, over biseksualiteit.
    Bisexueel.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Inclusief onbekende personen. ^^

    Wat, als je engste nachtmerries, werkelijkheid worden? Je eigen dromen, je grootste angst zijn. Ze stiekem de handen om je keel zijn, die je keel dichtknijpt, en je langzaam stikken laat. Je geschreeuw niet werkt, omdat het niet gehoord wordt. Je verzetten geen zin heeft, omdat je de kracht er niet voor vinden kan. Je weet, dat je niet ontsnappen kan. Wat, als je elke nacht wakker wordt, badend in het zweet. Wat, als je nachtmerries werkelijkheid worden, en ontsnappen een onmogelijke optie is, omdat je aan de aanwezigheid verslaafd raakt?
    ‘’Het zal erger zijn, dan je ergste nachtmerrie,’’ fluisterde hij in haar oor.

    Manipulated


    Bad decisions make good stories.

    Het Doolhof.
    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)