• Het lijkt me leuk om eens wat anders te lezen dan al die Justin Bieber, Twilight en Harry Potter verhalen. Niet dat ik daar iets tegen heb, maar ik heb gewoon zin in een origineel verhaal die je zelf bedacht hebt, de complete verhaallijn én alle personages.

    The Labyrinth.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kijk, zo kom je nog eens leuke verhalen tegen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Klaprozen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zet er maar niets, heb toch alleen maar Justin Bieber.


    <3

    Mweh, mijn verhaal is voornamelijk personages gebaseerd op echte (in mijn leven dan) en zeer binnenkort komen er wat bekendere mensen bij, dus ik denk niet dat dat is wat je zoekt (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omniscience schreef:
    Mweh, mijn verhaal is voornamelijk personages gebaseerd op echte (in mijn leven dan) en zeer binnenkort komen er wat bekendere mensen bij, dus ik denk niet dat dat is wat je zoekt (:


    Nee, inderdaad. Ik zoek verhalen met onbekende personen. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Square schreef:
    Klaprozen. :'D


    Weet je hoe hard ik heb moeten huilen om jouw George Weasley verhaal? Je schrijft echt geweldig.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    She's back


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Blue eyes


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    PowerSource

    Onbekende Personen, Fantasy, Avontuur

    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen…

    Ik heb een nieuw kort verhaaltje of hoe het ook mag heten. (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ik heb een nieuw kort verhaaltje of hoe het ook mag heten. (:


    Wauw.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    -

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 18:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Archimedes schreef:
    Astublieft.


    One Direction, is fanfiction hé. ;)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    One Direction, is fanfiction hé. ;)

    Aah sorry, ik haal hem al weg. Ik was even vergeten dat het geen fanfiction mocht zijn ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Archimedes schreef:
    Aah sorry, ik haal hem al weg. Ik was even vergeten dat het geen fanfiction mocht zijn ;D


    Haha, doesn't matter. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.