• Dit is een varriant van Ik ga op reis en neem mee het verschil is bijvoorbeeld dat een crewlid (mod enz...) een extra fuctie in die spel hebben ze kunnen namelijjk zeggen we gaan vertrekken en dan moeten we weer vanaf 0 beginnen,de persoon daarna mag dan zeggen naar waar we toe gaan dat kan vanalles zijn,dus niet gewoon vakantie maar bijvoorbeeld;naar disneyland,naar de zee,naar een sleepover...
    Als er nog vragen zijn mag je me gerust een berichtje sturen...ik bijt niet :')

    Ik begin
    Ik ga naar een zomerfestival en neem mee:Zakdoekjes


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ga naar de stad en ik neem mijn boekenbonnen mee.
    - of moet ik dan ook naar dat festival?-

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 11:12 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Ik ga naar de stad en ik neem mijn boekenbonnen mee.
    - of moet ik dan ook naar dat festival?-
    Eigelijk wel maar dan beginnen we gewoon met de stad ;D
    Ik ga naar de stad en ik mee:boekenbonnen,geld.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 11:16 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ga naar de stad en ik mee:boekenbonnen, geld, een parasol


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga naar de stad en ik mee:boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod.


    everything, in time

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod,mijn geld


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod,mijn geld,tramkaart


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod,mijn geld,tramkaart, eten

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod,mijn geld,tramkaart, eten, een zonnebril


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod, mijn geld,tramkaart, eten, een zonnebril, flesje water.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod,mijn geld,tramkaart, eten, een zonnebril, flesje water, Ipod

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 13:49 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod, mijn geld,tramkaart, eten, een zonnebril, flesje water, een sleutelhanger.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod, mijn geld,tramkaart, eten, een zonnebril, flesje water, een sleutelhanger, een armbandje


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod, mijn geld,tramkaart, eten, een zonnebril, flesje water, een sleutelhanger, een armbandje,autosleutels


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik ga naar de stad en ik mee: boekenbonnen, geld, een parasol, mijn gsm, mijn iPod, mijn geld,tramkaart, eten, een zonnebril, flesje water, een sleutelhanger, een armbandje,autosleutels, zonnebrand


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.