• Omdat iedereen topics aan blijft maken over hoe een plaatje invoegen werkt... het gaat als volgt.

    Als je de foto op je computer hebt:
    Ga naar http://www.Tinypic.com/ (oid) en upload de foto. Dan kies je de 2e link


    Deze link plak je dan op het forum ([img] en [/img] moeten blijven staan)

    OF

    Als het plaatje op internet staat:
    Klik met je rechtermuisknop en klik op eigenschappen.


    Kopieër de link die er dan bij Adres (URL) staat en plak deze op het tussen de tekst [img] [/img] op het forum (of waar je het wilt).



    voor Google Chrome
    Klik met rechtermuisknop op het plaatje en kies Afbeeldings-Url Kopiëren



    Plak de link tussen de code [img][/img]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 20:40 ]

    kan dit ook in een omschrijving van een story?
    Die doet het namelijk niet bij mij...

    hoe kun je dan een foto achter een link zetten maar dat er dan een gewoon woord in je verhaal staat ?


    ~ I prefer the Irishmen ~

    @ hierboven je moet gewoon img = je link typen dus zo : [img=HIER DE LINK] het woord dat je wil [/img]


    The challenge is to be yourself in a world that is trying to make you like everyone else

    Even kijken of t werkt want t werkt de hele tijd niet bij mij, en wordt dr echt moe van.

    Okay, hier in t topic doet die t wel.
    Maar in mijn omschrijving bij mn verhaal doet die t niet, hoe kan dat?

    Nevermind k hem al :)


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Het werkt niet...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Legolas10 schreef:
    Het werkt niet...

    Omdat je een link hebt gebruikt van de website zelf en niet van het plaatje.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    (: dankjewel, ik had echt geen idee wat ik verkeerd deed


    "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."- Albus Dumbledore

    ); op mijn story doet hij het nog steeds niet. Toch ff kijken, doetie het hier wel?


    "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."- Albus Dumbledore

    oh. hier dus wel.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."- Albus Dumbledore

    Lkt niet bij mn verhaal ;c

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 8:28 ]


    Follow the dream, work hard, inspire and be inspired.

    Captivating schreef:
    Lkt niet bij mn verhaal ;c


    Zit je wel in 'verhaal lezen' want als je in 'details' zit dan zie je alleen de link en code.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 22:50 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”