• Bill was in een sarcastische[/?] bui en antwoord vrolijk op de vraag over Anorexia.Dit alles is dus sarcastisch bedoeld.Het is een Duits filmpje dus ik heb de teks laten vertalen en dit is wat ik kreeg:
    dat hij zo anorexia heeft en dat hij niet anders doet dan overgeven op een dag. dat hij niks kan binnenhouden en dat tom en ik alletwee nog eens last hebben van boulimia waardoor ze niks kunnen binnen houden van eten maar ze proberen het
    http://nl.netlog.com/go/out/url=-aHR0cDovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS93YXRjaD92PThHQ0FHZ01VUTFr
    met Ondertitteling;
    http://www.youtube.com/watch?v=d0D7q5zM4jI


    The soul needs autumn.

    wtf op wa slaagt da nu weeral?


    I need you like a heart needs a beat

    Het is niet leuk voor de mensen die het wel hebben, maar ik vond het op zich best komisch. :'D


    blame the bully.

    ja op zich wel,hedde die presentator gezien?
    Die lag bekan strijk


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind dat niet lollig, eerlijk gezegd.
    Ik vind het nogal respectloos voor de mensen die dat probleem wel hebben. Mijn mening.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Fun xD
    ik vond da eigelijk best wel Grappig ;)


    Your Butt is Mine!

    http://www.youtube.com/watch?v=d0D7q5zM4jI

    das me engelse ondertitels ^-^


    Gilles (ll)

    Ik vind dat niet lollig, eerlijk gezegd.
    Ik vind het nogal respectloos voor de mensen die dat probleem wel hebben. Mijn mening.


    Maar dan kun je alles wel laten. Dan mag je niet eens lol hebben want sommige mensen kunnen geen lol meer hebben dus is dat respectloos.

    Laat die kerel toch !


    Because Nobody Love's

    Het is niet op iemand bedoelt, hij praat over hemzelf. Dus anorexiapatiënten moeten hun niet aangesproken voelen n_n
    Oké, het is niet fijn voor hun, maar denk je dat het voor Bill leuk is om steeds te moeten aanhoren dat hij anorexiapatiënte is, terwijl hij dat eigenlijk helemaal niet is? Net zoals ze hem gay noemen, het doet hem niets meer zegt hij, maar heel diep vanbinnen zal hij zich toch gekwetst voelen.
    Zie de humor ervan in en ga hem niet vuil aankijken om wat hij daar zegt (:
    En kijk naar de presentator, alleen met zijn gezicht [wat je ervan ziet ^^] al lach je je dood .D


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Maar dan kun je alles wel laten. Dan mag je niet eens lol hebben want sommige mensen kunnen geen lol meer hebben dus is dat respectloos.

    Laat die kerel toch !


    Ik laat hem, rustig. Ik zeg alleen dat ik het niet lollig vindt. :'S Mag ik mijn mening geven, of niet?

    Anorexia is een serieus probleem, hoor. En hij loopt ermee te spotten en dat vind ik gewoon respectloos. Dat mag ik vinden en uiten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hahah dat was echt fun x]


    Even bad men love their mothers -

    (...)

    Ik laat hem, rustig. Ik zeg alleen dat ik het niet lollig vindt. :'S Mag ik mijn mening geven, of niet?

    Anorexia is een serieus probleem, hoor. En hij loopt ermee te spotten en dat vind ik gewoon respectloos. Dat mag ik vinden en uiten.

    Je mag je mening geven (:
    Maar je kan het filmpje langs 2kanten bekijken.
    Enerzijds is het inderdaad respectloos.
    Anderzijds, is het toch wel funny [denk dan niet te diep na over wat hij zegt]
    En anorexia is inderdaad een serieus probleem, dat zal hij vast ook weten. Hij is die vraag gewoon beugehoord en kan het niet laten om het zo te beantwoorden.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Dikke vette sarcasme!!!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind dat hij dat is goej gezegt heeft!


    Your Butt is Mine!

    *Ligt strike*
    Hilarische Bill blijft leuk.


    I recycle my thoughts.

    Ik heb het 'filmpje' met de ondertitels erbij gezet (:


    The soul needs autumn.