• Omdat iedereen topics aan blijft maken over hoe een plaatje invoegen werkt... het gaat als volgt.

    Als je de foto op je computer hebt:
    Ga naar http://www.Tinypic.com/ (oid) en upload de foto. Dan kies je de 2e link


    Deze link plak je dan op het forum ([img] en [/img] moeten blijven staan)

    OF

    Als het plaatje op internet staat:
    Klik met je rechtermuisknop en klik op eigenschappen.


    Kopieër de link die er dan bij Adres (URL) staat en plak deze op het tussen de tekst [img] [/img] op het forum (of waar je het wilt).



    voor Google Chrome
    Klik met rechtermuisknop op het plaatje en kies Afbeeldings-Url Kopiëren



    Plak de link tussen de code [img][/img]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 20:40 ]

    Het is me echt al vaak van pas gekomen, maar was het weer vergeten... Handig dat ik dot teruggevonden heb


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Mag ik vragen waarom de plaatjes verkleinen als ze groter zijn dan een bepaalde grootte? Ik persoonlijk vind dit nogal vervelend, zeker als ik een lay-out wil maken voor m'n verhaal.. x'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wou eerst een nieuw topic maken voor deze vraag, maar laat ik het eerst maar eens hier vragen.
    Als ik een plaatje op mijn profiel zet word deze altijd verkleind naar een bepaalde grootte, terwijl hij twee keer zo groot hoort. Waarom is dit zo? En hoe kan ik het veranderen? Ik zie namelijk genoeg mensen met plaatjes op hun profiel die wel gewoon groot zijn. Alvast bedankt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''



    Bij mij doet hij het nooit whahah
    Ik ben je voor eeuwig dankbaar _O_


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Wat kunnen mensen goed bumpen :')


    Some people are art and do art at the same time

    Opinio schreef:
    Wat kunnen mensen goed bumpen :')


    Door zelf vijf uur na het vorige bericht iets te posten over bumpen schop je het topic ook weer een heel stuk omhoog in de actieve topics. :'D
    Bovendien is dit een sticky, dus is dit min of meer bedoeld om gebumpt te worden zodat het forum niet wordt ondergespamd met soortgelijke topics.



    xHoranx schreef:
    Mag ik vragen waarom de plaatjes verkleinen als ze groter zijn dan een bepaalde grootte? Ik persoonlijk vind dit nogal vervelend, zeker als ik een lay-out wil maken voor m'n verhaal.. x'D

    Pabu schreef:
    Ik wou eerst een nieuw topic maken voor deze vraag, maar laat ik het eerst maar eens hier vragen.
    Als ik een plaatje op mijn profiel zet word deze altijd verkleind naar een bepaalde grootte, terwijl hij twee keer zo groot hoort. Waarom is dit zo? En hoe kan ik het veranderen? Ik zie namelijk genoeg mensen met plaatjes op hun profiel die wel gewoon groot zijn. Alvast bedankt.


    Volgens mij heb ik een keer van Rutger gehoord dat de plaatjes worden verkleind omdat dat minder zwaar is voor de site. Heel grote afbeeldingen laden trager. ^^
    Het is in ieder geval altijd al zo geweest dat afbeeldingen maar een bepaalde breedte konden hebben. Dat kan inderdaad irritant zijn, maar je kunt er voor zover ik weet niets aan doen, helaas, en ik heb ook nog nooit profielen gezien waarop afbeeldingen stonden die groter waren dan de limiet. Je kunt plaatjes overigens wel zo hoog maken als je zelf wilt, dus iets links en rechts bijknippen zonder de hoogte te veranderen is een handige truc om het groter te laten lijken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik een keer van Rutger gehoord dat de plaatjes worden verkleind omdat dat minder zwaar is voor de site. Heel grote afbeeldingen laden trager. ^^
    Het is in ieder geval altijd al zo geweest dat afbeeldingen maar een bepaalde breedte konden hebben. Dat kan inderdaad irritant zijn, maar je kunt er voor zover ik weet niets aan doen, helaas, en ik heb ook nog nooit profielen gezien waarop afbeeldingen stonden die groter waren dan de limiet. Je kunt plaatjes overigens wel zo hoog maken als je zelf wilt, dus iets links en rechts bijknippen zonder de hoogte te veranderen is een handige truc om het groter te laten lijken.


    Is 't een sticky? Dat heb ik niet gezien omdat ik in mijn topics keek. Excuses daarvoor.


    Some people are art and do art at the same time

    Opinio schreef:
    (...)

    Is 't een sticky? Dat heb ik niet gezien omdat ik in mijn topics keek. Excuses daarvoor.


    Jep, dit is het algemene topic over plaatjes invoegen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    even kijken of het mij ook lukt :)
    JEUJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 17:18 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Dat heb ik gedaan, maar hij doet het nog steeds niet.. Hoe moet ik het dan doen?

    [/img] Even kijken of het me lukt.


    chaos makes the muse


    chaos makes the muse

    Hoe moet dat bij een imac? Weet iemand dat?

    [IMG]http://i59.tinypic.com/2jcy7g7.jpg[IMG]

    Even kijken of ie werkt..





    nee dus

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 19:07 ]

    DrownedLove schreef:
    [IMG]http://i59.tinypic.com/2jcy7g7.jpg[IMG]

    Even kijken of ie werkt..





    nee dus


    Je moet voor de laatste IMG nog een "/" zetten. Dan doet-ie 't wel.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 19:27 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried