• Ik heb een romantisch nummer nodig voor mijn verhaal; eentje die mijn negentienjarige vrouwelijke hoofdpersoon leuk vindt (ze moet dus fan zijn van die band/zanger) en past bij Valentijn. Heeft iemand een idee? (:

Ik zit te twijfelen tussen;
    The police - every breath you take
    Josh Groban; You raise me up - II
    Taylor swift - Love story - I

Wat vinden jullie? (nog meer suggesties?)

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:36 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Oowh, haha x'D Ik had daarvoor niet eens gezien dat je 3 nummers had neergezet, toen ik zei dat you raise me up mooi is ;p

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Oowh, haha x'D Ik had daarvoor niet eens gezien dat je 3 nummers had neergezet, toen ik zei dat you raise me up mooi is ;p

Haha, naja, maakt niet uit ^^
    Jij leest mijn story toch nog wel, of niet?

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:41 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

ahuh, af en toe ^^

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    ahuh, af en toe ^^

Oké, omdat ik nooit meer een reactie zag of zo :'d
    (:

nee klopt, was beetje lui en heb groot deel van de chapters nog niet gelezen.

Was niet echt in een leesmood laatste tijd.

Endure schreef:
    nee klopt, was beetje lui en heb groot deel van de chapters nog niet gelezen.

Was niet echt in een leesmood laatste tijd.

Dat kan gebeuren, heb ik ook (:
    Maar het wordt Josh Groban, dus dit topic is weer overbodig ^^

Zong iemand anders het niet?

Ja, westlife =D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

vezz schreef:
    Love story

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

While I'm waiting - John waller.

To infinity and beyond •