• Ik was daarnet naar extreme home make-over [/of hoe dat ook noemt] aan het kijken. (Dat programma, dat ze het huis afbreken en een nieuw bouwen).
    En als ik dat dan zie, die reacties van die mensen, als ze hun huis zien. Of ze vertellen wat ze allemaal hebben meegemaakt, word ik echt altijd serieus emotioneel daarvan en ga ik er te hard op in O.O (waardoor mijn ouders & broer me altijd raar aankijken).
    Maar ben ik hier de enigste, die dat heeft? Of zijn er nog, die emotioneel worden, bij het kijken van een soort gelijkaardig programma?

    Ik kijk er bijna nooit naar, maar als ik dat al doe word ik er niet emotioneel van nee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook altijd. (:
    & Die bouwen wel altijd van die mooie villa's. 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik kijk er wel eens naar, maar word niet echt emotioneel ervan, maar er zijn wel veel meer mensen als jou die er emotioneel van worden :)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 18:22 ]

    ik moet ook vaak janken als ik het kijk..


    It's not the same without you.

    Reassurance schreef:
    Ik kijk er bijna nooit naar, maar als ik dat al doe word ik er niet emotioneel van nee.


    Hope goes lost but never dies.

    Ze zitten dan echt 5 minuten lang alleen maar van 'OMGGGGGGGG'. Maar ik kijk er nooit meer naar.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Strobelight schreef:
    Dat heb ik ook altijd. (:
    & Die bouwen wel altijd van die mooie villa's. 8D

    Van die villa's die die mensen niet kunnen betalen, waardoor ze schulden krijgen en waardoor ze arm worden.. (:

    ON: Nee, ik word er niet emotioneel van, maar ik vind het wel altijd erg voor die mensen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Door sixteen en pregnant word ik stil. Als ze vertellen bv, dat ze hopen dat hun kind een toekomst krijgt ookal is het in de steek gelaten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zet mij voor een soap en het zal hooguit 10 minuten duren voor ik iemand uitscheld of doodwens. Daarom kijk ik er ook nooit naar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, dat heb ik dus echt nooit
    Ja, lekker gevoelloos x'D


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ik heb dat AAALLTIJD!
    ik voel altijd mee,
    dan denk ik; oohh wat kkuhuuutt
    en dan moet ik bijna huilen XD

    Ja en die mensen hebben dan ook veel meegemaakt. Je bent niet de enige (:

    Ja, heb ik ook vaak x'D
    Vooral bij de aflevering vorige week vrijdag, toen die man in het ziekenhuis las.


    Your make-up is terrible

    Volksfeind schreef:
    Zet mij voor een soap en het zal hooguit 10 minuten duren voor ik iemand uitscheld of doodwens. Daarom kijk ik er ook nooit naar.


    Hha lekker medelevend :Y)
    Maaaar .. ik kan me hier misschien wel een beetje in terugvinden (A)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind dat ook raar, ik heb dat bijna alléén met dat programma.


    You are the poetry Shakespeare was missing.