• Als je onder Ingelogd als:... op Golden Membership klikt, staat alles in een foute volgorde. Ik kan er echt helemaal niet aan uit, is dit bij jullie ook zo?

    Ik heb wat rondgezocht en ik zag geen enkel berichtje hierover, maar het mag gesloten worden moest ik er een over het hoofd gezien hebben! :)


    What would Emma do?

    agree schreef:
    (...)

    ik ben niet bepaald een wonder met computers, dus als je het aan de rest wil uitleggen, is dat best, maar ik kan er waarschijnlijk niet aan uit


    Met internet explorer zie ik het zoals jij het ziet (door elkaar dus), met google chrome zie ik het wel normaal. Dus dan ligt het aan je internet browser. (:


    Opgeven is geen optie.

    agree schreef:
    (...)

    ik ben niet bepaald een wonder met computers, dus als je het aan de rest wil uitleggen, is dat best, maar ik kan er waarschijnlijk niet aan uit


    er zijn verachillende programma's waarmee je op internet kan. Internet explorer, google chrome, firefox en opera zijn enkle voorbeelden, IE heeft tamelijk wat problemen met dingen weergeven. Ik gebruik firefox en opera(op mijn mobiel) en zie wel alles zoals het hoort. Een andere browser kan dus de oplossing zijn.

    Geen last van.

    C17 schreef:
    (...)

    er zijn verachillende programma's waarmee je op internet kan. Internet explorer, google chrome, firefox en opera zijn enkle voorbeelden, IE heeft tamelijk wat problemen met dingen weergeven. Ik gebruik firefox en opera(op mijn mobiel) en zie wel alles zoals het hoort. Een andere browser kan dus de oplossing zijn.


    ja, maar daar ben ik dan weer te lui voor XD


    What would Emma do?

    Ik heb het geloof ik gefixed :)


    Dit is mijn signature...

    Defensive schreef:
    Bij mij niet, volgens mij?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Rutger schreef:
    Ik heb het geloof ik gefixed :)


    Jup, tis in orde, thx Rutger!^^


    What would Emma do?