• Ja ik vraag me af of iemand toevallig belangstelling heeft voor mijn hello kitty vest van Hot topic, ik heb hem maar 1 keer in gehad en hij hangt nu al heel lang in mijn kast, gewoon omdat het mijn smaak niet is.
    Nu wil ik hem dus wel verkopen.
    Maat: small
    Prijs: rond de 10 euro.
    Foto's: Voorkant:



    Achterkant:


    Extra: Hij komt dus uit Amerika en er is 1 touwtje wat geraveld, maar als je gewoon een nieuwe grijze veter voor erin koopt kan het gewoon, of je haalt hem eruit, hij heeft mij 25 euro gekost. En op die site verkopen ze hem niet meer.
    Dus als er belangstelling is, ik wil hem gewoon opsturen en als je in de buurt woont, mag je hem komen passen!

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waar woon je? Ik ga 'm jatten.

    Offtopic: Ik koop niks op Q.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 15:01 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Dude, dit is geen verkoopforum. Zet hem op marktplaats ofzo

    'k vind hem niet zo mooi :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dominance schreef:
    Dude, dit is geen verkoopforum. Zet hem op marktplaats ofzo

    Dude, chill. - massage - :]


    We accept the love we think we deserve.

    Marshmellow schreef:
    'k vind hem niet zo mooi :'D

    Broach schreef:
    Waar woon je? Ik ga 'm jatten.

    Offtopic: Ik koop niks op Q.

    Dronten > Flevoland (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dominance schreef:
    Dude, dit is geen verkoopforum. Zet hem op marktplaats ofzo

    Als t je irriteert reageer gewoon niet, ik zet het alleen maar hier omdat ik weet dat er hier veel mensen zitten die dit soort kleding leuk vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Marshmellow schreef:
    'k vind hem niet zo mooi :'D

    Ik dus ook niet, toen ik hem 2 jaar geleden kocht zag ie er op de foto echt heel anders uit, met bruin enzo. En toen kwam ie aan en toen zag ik dit, toen dacht ik: laat maar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    Als t je irriteert reageer gewoon niet, ik zet het alleen maar hier omdat ik weet dat er hier veel mensen zitten die dit soort kleding leuk vinden.


    Ja hoi, als iedereen zo denkt staat het hier vol met advertenties van wemo kleding die niemand wil.

    Dominance schreef:
    (...)

    Ja hoi, als iedereen zo denkt staat het hier vol met advertenties van wemo kleding die niemand wil.

    Hou je bek toch (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    Hou je bek toch (:


    haha, nee want eigenlijk typ ik. (krul)

    Marshmellow schreef:
    'k vind hem niet zo mooi :'D

    Dominance schreef:
    (...)

    haha, nee want eigenlijk typ ik. (krul)

    goed gevoel voor humor heb jij zeg. #notreally


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    (...)
    goed gevoel voor humor heb jij zeg. #notreally


    't was ook geen grap, smartass.

    Dominance schreef:
    (...)

    't was ook geen grap, smartass.

    je snapt het wel dumbass.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.