• Ik ben een meisje met lang haar, bijna tot aan mijn heupen.
    En nu wou ik eens van anderen weten:
    Vinden jullie korter mooier?
    Het hoeft niet heel te kort te zijn, maar een gemiddelde lengte.
    Denk erover om het eens te laten knippen.
    Maar dus, wat vinden jullie? ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Houde zo das eg mooi bij u mimieeke!!
    Ik wou dat ik dat had ipv mijn blond krullend haar (H)

    Ik vind haar mooi maximum tot aan de helft van je rug. Langer vind ik niet meer mooi


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik vind haar mooi maximum tot aan de helft van je rug. Langer vind ik niet meer mooi


    Ben ik het mee eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lang haar is mooi! Ik zou het zo houden (:

    Wat veel reacties, thanx! ;)
    Maar nu is het recht vanonder,
    ik denk eraan om het in een punt te laten knippen vanachter..??


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    StillBored schreef:
    ik zou het lang laten!
    ik heb dat altijd mooi gevonden =D


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik houd niet zo van lang haar. Heb het een tijdje gehad, maar toen voelde ik me echt een tutje.

    Hangt van je karakter af. Ik ben redelijk... apart, van mezelf, dus daarom heb ik als enige kort haar uit mijn hele klas :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind niet dat je het moet knippen. Lang haar is super mooi en het is echt zonde als je het wegdoet.
    Ik heb zelf kort haar, maar wel mooi haar & het groeit toch snel, haha. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat ligt aan de persoon en ook aan het soort haar. Maar als het qua haarstructuur en persoonlijkheid past vind ik alles mooi:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik doe er alles om, om mijn haar ook tot mijn heupen tehebben, ik heb zo een kwartje over mijn schouders.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb ook lang haar, tot mijn middel ongeveer. Ik moet het binnenkort een stukje af laten knippen hehe.
    maar ik vind bij sommige mensen lang haar echt heel mooi staan, en bij sommige weer niet. A.


    Alleen maar tranen van geluk

    Doe er anders een klein stukje af? Dan weet je dat het mooi vind, want als je er alles in één keer af doet en dan je lange haren mist moet je heel lang sparen voor je ze weer hebt.
    En persoonlijk vind ik lang haar mooier, alhoewel sommige mensen zijn mooier met kort haar.


    Live life limitless.

    Mimiee schreef:
    ik ook wel; maar veel mensen beginnen te zagen dat er wat af moet. ^^


    Je moet doen wat je zelf wilt, niet wat andere mensen er over zeggen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik denk dat als je meteen je haar kort gaat knippen, je er echt spijt van gaat hebben !


    -

    Als je van dat mooie glanzende haar hebt lijkt 't me juist nog heel mooi als 't zo lang is. Ik hou van lang haar ^^
    Zelf had ik 't altijd erg kort en later heel lang, nu heb ik 't iets langer dan gemiddeld xd


    “Love is a contradiction.”