• Ik irriteer me echt al zo lang aan het feit dat sommige mensen dan arrogant, heel vaag of heel gemeen op een topic reageren en daar dan achter zetten: -mijn mening- ofzo iets? Even serieus, is het niet al duidelijk dat dat jou mening is?

    Zijn er meerdere die dit vinden of zeur ik gewoon teveel? (cat)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 15:43 ]

    JackyDaniels schreef:
    Je zeurt teveel (bloos)


    mijn mening -

    HAHAHAHAH GRAPJE ;$


    To infinity and beyond •

    Ik denk dat ze dat gewoon doen omdat ze dan niet willen dat je ze erover aanvalt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Butlerholic schreef:
    (...)

    mijn mening -

    HAHAHAHAH GRAPJE ;$


    Ja jonguh, hou je mening dan voor je!(joehoe)
    Ik vind dat niet grappig? Mijn mening hoor.



    kuchkuch.


    everything, in time

    Soms voel ik me er dan beter bij als ik dat erachter zet, dat iedereen dan weet dat ik het heus niet aanvallend bedoel en niet uit ben op een gevecht, maar dat dat mijn mening is en dat niemand daar wat mee hoeft te doen als ze dat niet willen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja jonguh, hou je mening dan voor je!(joehoe)
    Ik vind dat niet grappig? Mijn mening hoor.



    kuchkuch.


    Wat? Het is mijn mening, we leven in een vrij land hoor?

    gheghe xd.


    To infinity and beyond •

    Defensive schreef:
    Ik denk dat ze dat gewoon doen omdat ze dan niet willen dat je ze erover aanvalt.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Misschien bedoelen ze met 'mijn mening' dat het niet per sé zo hoeft te zijn.


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Midland schreef:
    Je hebt ook wel gelijk maar ja, soms is het wel nodig anders word er misschien wel een erger probleem van gemaakt snappie.. Mijn mening :')


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik heb geen mening. Mijn meningloosheid :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ligt eraan hoe de zin geformuleerd is ^^

    Iwanna schreef:
    Ik heb geen mening. Mijn meningloosheid :'D

    Tuurlijk Sarita xD

    Ik zet er soms wel onder 'Niet aanvallend bedoeld' als dat zo is. Ik word 9 van de 10 keer verkeerd begrepen. O,o Maar sommige mensen komen met 'Mijn mening' idd arrogant over.


    Alis volat propriis

    Mijn god. Mensen raken steeds meer geirriteerd, over de kleinste dingetjes zeg..


    To infinity and beyond •

    Ze hebben geen ballen, en durven de confrontatie niet aan te gaan, dus denken ze er met 'Mijn mening' van af te zijn. (nerd)

    Mijn mening :Y)

    StJimmy schreef:
    Meeste doen dat omdat ze anders meteen gezeik krijgen en zo hopen zo minder gezeik te krijgen. Denk ik


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zet er vaak -mijn mening- bij, omdat de anderen soms denken dat je het zelf beschouwd als een algemeen feit, terwijl dat niet is. Terwijl je het puur als jouw mening bedoelt. Snappie? :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!