• Ik heb zojuist op een pro-ana site gezeten. Puur uit interesse en nieuwsgierigheid, wees niet bang.
    Maar als mijn ouders-zus-broertje hier achter komen zullen ze me hier echt superlang mee plagen, en mijn ouders zullen hier echt vanalles van aantrekken. Dat laatste is omdat ik vrij dun ben van mezelf.
    Hoe moeten ze er dan achter komen denk je? Nou, dat kan zien als je een nieuw tabblad opent. Dan zie je alle laatste gesloten tabbladen. En ik was natuurlijk weer zo dom om niet eerst naar een andere site te gaan haha.
    Hoe verwijder je je geschiedenis? Ik heb een vrij nieuw soort internet, geen idee welke haha, maar ik denk 2007 (aangezien ik wel word 2007 heb)
    Hoe doe ik dit?
    (krul)


    EGYPTIAN GOD

    Even naar kijken, want dat heb ik zelf al in geen tijden meer gedaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bij favorieten en dan Geschiedenis en dan wis geschiedenis.

    Je gaat naar favorieten. Dan geschiedenis, en dan verwijder je het? + in die balk daarboven, kun je ook alles verwijderen ;D


    To infinity and beyond •

    East schreef:
    Bij favorieten en dan Geschiedenis en dan wis geschiedenis.

    Inderdaad, en als dat niet werkt kun je altijd zeggen dat je er een werkstuk over moet schrijven?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    East schreef:
    Bij favorieten en dan Geschiedenis en dan wis geschiedenis.

    of bij geschiedenis naar de website zoeken en dan rechtermuisknop ' verwijderen'

    Wat is pro-ana


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    GaGa4Life schreef:
    Wat is pro-ana


    Dat is een site, die vóór anorexia is en het mooi vinden om zo dun te zijn dat je de botten ziet.


    To infinity and beyond •

    Je kan bij Extra > internetopties ook kiezen dat de geschiedenis zich automatisch verwijderd als je internet afsluit. (:


    Opgeven is geen optie.

    Open gewoon dat tabblad opnieuw, druk op Google en sluit dan [;


    Has no one told you she's not breathing?

    Uh, geschiedenis wissen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 21:36 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uhm bij beveiliging en dan browsergeschiedenis verwijderen...?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vivere schreef:
    Je gaat naar favorieten. Dan geschiedenis, en dan verwijder je het? + in die balk daarboven, kun je ook alles verwijderen ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.