• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:20 ]

    Ik heb lenzen + een bril erbij, maar da's echt een gedrocht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je hebt wel een leuke bril bestelt.
    Maar mijn ogen zijn goed.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb deze:


    Me so good.

    Ik heb nu zo'n 3 jaar een bril, vanaf dat ik bleek dat ik er ééntje nodig had, heb ik nooit getwijfeld tussen een bril of lenzen. Geef mij maar een bril, voorlopig iig (:
    Ik heb een Jil Sander sinds ongeveer een jaar, lekker groot!

    Héé, iemand in mijn klas heeft juist dezelfde. Ik vind he mooi ;'D
    Ik heb een bril. Eentje die ik heb gekozen toen ik 9 jaar was, dus laten we het er maar verder niet over hebben. (krul)


    effort never betrays you

    Ik heb ook een bril, al draag ik dat ding amper. Ik vind lenzen fijner. Mijn bril is uhm... rood, lol. Ik heb trouwens -3.25 en -4.5.

    Wauw, dat jij het trouwens zo lang vol hebt gehouden zonder bril. Ik zou helemaal gek zijn geworden o.O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb lenzen en een bril. (gwoon een cheape) maar ik draag liever lenzen, omdat ik duizelig wordt van dat randje om de glazen. Dat is denk ik chiller met jouw bril :)


    Alis volat propriis

    Ik had eerst echt een focking lelijke bril, heb ik 2 jaar niet opgehad. Dus mijn moeder en ik terug naar de opticien, nu heb ik zo'n nerdbril. De 25e is ie er (: Opzich is een bril irritant, maar de bril die ik nu heb wordt veel gedragen bij ons op school, maar dan zo'n fake bril. Dus da's wel fijn. Dat zal bij die van jou denk ik ook zijn.

    Professor schreef:
    Nee ik heb geen bril eigenlijk, maar ik denk dat ik er wel een moet, want volgens mij zijn mijn ogen heel erg slecht. Jouw bril is awesome. :9~
    Don't eat me. D:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het wel een leuke bril hoor
    Ikzelf heb geen bril maar als ik er eentje zou pakken zou ik raad vragen aan vrienden en familie die eerlijk zijn over wat er bij je past

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 17:22 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik vind je bril keei leuk!
    Ik had er eentje.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Als ik een bril zou moeten zou ik er zo een nemen, ik heb wel zo'n soort bril zonder glazen haha xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    EstrellaVida schreef:
    @Defensive Je wilt niet weten hoe veel aantekeningen ik niet heb kunnen opschrijven... Ik kreeg 2 glaasjes op mijn sterkte voor mijn ogen, en geloofde het niet. Het eerste wat ik dacht: 'Heb ik al die tijd dit gemist? Alles lijkt zo scherp! Hebben de anderen dit allemaal al die tijd wel gezien?'
    @Alexis Omfg, die dingen zijn allemaal zóóóó mooi, maar verdomde duur D:

    Dan zul je de 28e mei wel schrikken van mijn gezicht ('a)
    Maar die bril is echt vet, Sevda!
    Die wil ik ook D: al hoef ik geen bril ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sevda, welkom bij de club! :Y)
    Haha, mijne lijkt op de jouwe, maar dan is de mijne ietsje kleiner.
    Ik heb sterkte -3.25 ofzoiets. Maar ik draag soms ook lenzen ofzo.


    We accept the love we think we deserve.

    Excalibur schreef:
    Ik heb lenzen + een bril erbij, maar da's echt een gedrocht.


    Idem ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.