• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:20 ]

    @Krullie Die bril past evht bij je! Je ogen komen er heel mooi in uit :9~
    Ik stalk je fotoboek (nerd)
    @Reticent, ik wist niet dat alles zo helder zou moeten zijn. Ik ben het gewent, en mijn 'standpunt' is/was me ook behoorlijk heilig. Dus is bleef maar zeggen: 'Ik heb geen bril nodig! En ik wil er geen!' :Y)
    @Archimedes Jij bent wel de laatste die dat mag zeggen! Half Quizlet is jaloers op jou supermooie glimlach, en eerlijk ik oowk *o*

    Ik heb een vogue bril :'3

    Ja, ik draag een bril in de avond en in de ochtend. Voor de rest heb ik altijd mijn lenzen in. Ik heb -4 aan mijn linkeroog en -3,3 aan mijn rechteroog. Ze worden elk jaar slechter.

    Mijn bril is een goedkoop montuurtje van de specsavers, omdat ik hem nauwelijks draag en er ook niet mee naar buiten ga. Een zwarte met vierkante brilglazen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 18:58 ]


    Here & Now

    Ik heb -0,5 en -4,5 :')
    Mijn bril is een zwarte nerdbril, vierkant en vrij groot. Zie de foto in mijn FB. Ook heb ik een blauwe bril, maar die is kleiner en vind ik niet zo mooi staan. Ik krijg elk jaar een nieuwe bril vanwege een brillenplan en mijn sterktes zijn niet veranderd, dus ik kan mijn nerdbril nog gewoon op. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik heb -0,5 en -4,5 :')
    Mijn bril is een zwarte nerdbril, vierkant en vrij groot. Zie de foto in mijn FB. Ook heb ik een blauwe bril, maar die is kleiner en vind ik niet zo mooi staan. Ik krijg elk jaar een nieuwe bril vanwege een brillenplan en mijn sterktes zijn niet veranderd, dus ik kan mijn nerdbril nog gewoon op. (:

    But you are just beautiful! :9~

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    But you are just beautiful! :9~


    Dat is lief :9~
    Dankjewel <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Dat is lief :9~
    Dankjewel <3

    Ik ben lief :9~
    Itsthetruth <3

    Ik heb lenzen omdat ik absoluut niet van mijn bril hou en mijn sterkte is ongeveer -5. Ik heb mijn lenzen dus ook hard nodig (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb ook een bril en heb rond de -5 op beide ogen D;
    Maar ga binnenkort lenzen nemen, staat beter bij mij ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IK HOEF GEEN BRIL !!!!!!! ;D

    ok, das gelogen ik moet er wel 1 ;P en hij is vrijdag binnen ;D ghehe
    Ik heb al een topic daarover geopend en kon toen al geen foto vinden ervan dus nu wss ook niet dus ik ga niet zoeken en ik laat et vrijdag dan gwn wel zien ;D


    trouwens.. ben ik de enige van Hans Anders?? ik hoor alleen maar Pearl o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    IK HOEF GEEN BRIL !!!!!!! ;D

    ok, das gelogen ik moet er wel 1 ;P en hij is vrijdag binnen ;D ghehe
    Ik heb al een topic daarover geopend en kon toen al geen foto vinden ervan dus nu wss ook niet dus ik ga niet zoeken en ik laat et vrijdag dan gwn wel zien ;D


    trouwens.. ben ik de enige van Hans Anders?? ik hoor alleen maar Pearl o-O

    Pearle, Pearle, Pearle :9~

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 19:30 ]

    EstrellaVida schreef:
    @Krullie Die bril past evht bij je! Je ogen komen er heel mooi in uit :9~
    Ik stalk je fotoboek (nerd)
    @Reticent, ik wist niet dat alles zo helder zou moeten zijn. Ik ben het gewent, en mijn 'standpunt' is/was me ook behoorlijk heilig. Dus is bleef maar zeggen: 'Ik heb geen bril nodig! En ik wil er geen!' :Y)
    @Archimedes Jij bent wel de laatste die dat mag zeggen! Half Quizlet is jaloers op jou supermooie glimlach, en eerlijk ik oowk *o*

    I wish! Maar toch bedankt <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Pearl, Pearl, Pearl :9~


    Bleeheeee ik heb lekker Hans Anders ;D ik doe lekker anders bij hans anders ;D wieeee ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb een bril, én lenzen. Ik draag ze beiden alleen bijna nooit. De laatste keer dat ik liet opmeten, was het; -1,75. -2.00


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb haat aan mijn bril,
    En ik draag hem dan ook nooit!
    Hij heeft gele glazen omdat dat van mijn moeder perse moest,
    Kom op geel! Ik heb hem wel gedragen maar ik draag hem nu nooit!


    Jump and touch the sky.